RAZISKAVA
5. 4. 2017

Investicije medijev in zabavne industrije v digitalno oglaševanje naraščajo

Danes tehnologija omogoča takšno učinkovitost oglasov, kot je nismo bili vajeni nikoli doslej, so prepričani pri eMarketerju. Zato ne preseneča, da 30 odstotkov direktorjev in vodij med prednosti novih tehnologij oziroma med svoje prioritete uvršča prav možnost definiranja donosnosti naložb. Kot drugo prioriteto jih kar 23 odstotkov navaja možnost menjave digitalne marketinške platforme. 

eMarketer je na področju Severne Amerike izvedel raziskavo »Trends and Priorities in the Media and Entertainment Sector«, v katero je bilo vključenih 200 odločevalcev na področju marketinga in trženja. Po predvidevanjih eMarketerja bodo mediji in zabavna industrija v letu 2017 spletnemu in mobilnemu oglaševanju namenili  8,24 milijarde ameriških dolarjev (7,37 milijarde EUR). Do leta 2020 pa bo ta investicija znašala kar 11,52 milijarde ameriških dolarjev (10,81 milijarde EUR).

Vodje želijo vedno večjo donosnost naložb v navezavi z investicijami v tehnologijo in pri tem nizajo kar nekaj izzivov. Mednje sodi tudi pomanjkanje komuniciranja v podjetju oziroma organizaciji, pomanjkljivo izkoriščanje tehnologij, ki jih imajo na voljo, in nepopolno merjenje vpliva uporabe novih tehnologij. 
Za obvladovanje tovrstnih izzivov se strokovnjaki za marketing in trženje odločajo za t.i. »replatforming«. 43 odstotkov teh, ki želijo zamenjati svoje digitalne marketinške platforme, želi to storiti zaradi boljše možnosti upravljanja s podatki, 31 odstotkov zaradi bolj ciljno usmerjenega nagovarjanja javnosti in personalizacije, in 24 odstotkov si menjave želi zaradi optimizacije vsebin. 
Ostali izsledki raziskave so na voljo tukaj
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio