Raziskava
10. 4. 2017

Štirje ključni elementi digitalnega marketinga

Ameriško računalniško podjetje Adobe je med strokovnjaki digitalnega marketinga v visoko tehnoloških podjetjih, finančnih institucijah, medijih in zabavni industriji, trgovini in turizmu izvedlo raziskavo, s katero so želeli določiti ključne elemente digitalnega marketinga oziroma kako doseči digitalno zrelost
 
Od marca do prve polovice junija 2016 je ameriško podjetje za razvoj programske opreme Adobe izvedlo raziskavo v kateri je sodelovalo 735 strokovnjakov s področja digitalnega marketinga v ZDA, Kanadi, Veliki Britaniji, Franciji in Nemčiji. Zanimalo jih je, kakšne so njihove prioritete, taktike in načrti na področju digitalnega marketinga.

Pri Adobe ugotavljajo, da je v preteklih nekaj letih večina podjetij in organizacij investiralo predvsem v vsebine in uporabniško izkušnjo ter širšo mrežo komunikacijskih kanalov. Nekateri ugotavljajo, da s tem niso upravičili investicij, saj donosnost naložb ni takšna kot so pričakovali. Pretekle raziskave kažejo, da so personalizacija in optimizacija pomembni, vendar jih strokovnjaki v digitalnem marketingu do sedaj niso uvrščali med prioritete. Nedavna raziskava kaže, da se ta trend spreminja. Večina podjetij širi svoj spekter digitalnih zmogljivosti, tako na področju taktik kot tehnologije. 

Odstotek podjetij, ki so v obdobju 12 mesecev na različnih področjih povečala budžet.
Odstotek podjetij, ki so v obdobju 12 mesecev na različnih področjih povečala budžet.
V zadnjem letu se je v primerjavi z letom poprej kar 27 odstotkov več podjetij odločilo za uporabo mobilne aplikacije, za 14 odstotkov pa je narasla optimizacija spletnih strani. Kar za 22 odstotkov je narasla avtomatična personalizacija spletnih vsebin in za 23 odstotkov mobilna avtomatična personalizacija glede na preteklo obnašanje posameznika na spletu. 

Kot kažejo rezultati raziskave, pa se podjetja in organizacije vse bolj zavedajo, da so za digitalno zrelost ob širokem spektru digitalnih zmogljivosti potrebne tudi druge kompetence. Za digitalno zrelost je potreben holistični pristop k digitalnemu marketingu, ki vključuje digitalna znanja, izobraževanja na sorodnih področjih, spoštovanje, zasebnost ipd. 

Kateri so štirje ključni elementi digitalnega marketinga glede na nedavno raziskavo podjetja Adobe, preberite tukaj

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio