DOGODKI
13. 4. 2017

Zgodnje prijave za INTERACT 2017 na voljo le še do 18. aprila

Zgodnje prijave na letošnji top dogodek evropske industrije digitalnega oglaševanja, ki bo 23. in 24. maja v Amsterdamu, so na voljo le še do 18. aprila.

Pri IAB Europe obljubljajo, da lahko obiskovalci letošnjega Interacta pričakujejo dva dni strokovnega urjenja in mreženja, analiz in zbiranja idej z namenom, da bi razumeli in definirali nova pravila sodelovanja med tržniki in potrošniki. 

Digitalno oglaševanje je na razpotju. Uporabniki vedno več časa namenjanju raznim napravam in aktivnostim na spletu, ki ponujajo nove in edinstvene priložnosti za interakcijo z blagovnimi znamkami. Ob tem postajajo vedno bolj zahtevni, če sploh, se mora interakcija zgoditi pod njihovimi pogoji.

Vzporedno je zaznati vedno večji pritisk na strani blagovnih znamk, nujna sta odgovornost in transparentnost. Strokovnjaki za marketing in trženje zaznavajo te trende na različnih nivojih interakcije s potrošniki, povsod pa je lahko t.i. trend »moment of truth«.

Letošnji Interact 2017 bo razkril, kaj lahko trenutek resnice pomeni za vaše podjetje. 

Preverite top govorce letošnjega Interacta in ujemite hitro prijavo.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio