dogodek
12. 4. 2017

Znan program 6. slovenske konference o digitalnih komunikacijah

Osrednje predavanje 6. Diggita, ki bo 6. junija v ljubljanskem hotelu Union, bo namenjeno digitalni transformaciji, Steven Van Belleghem bo govoril o postopku razvoja novih odnosov s kupci. Van Belleghem je avtor treh bestselerjev, in sicer »The Conversation Manager«, »The Conversation Company« in »When Digital Becomes Human«, ki bo na voljo tudi v slovenskem jeziku. 

Na 6. Diggitu bo tudi Matevž Klanjšek iz Celtre, ki bo razložil, kaj pomeni njegova misel, da smo v letu, ko smo mobilno pravilno nastavili. Primož Žižek, Elaborat, ki bo udeležence popeljal skozi primere nagrajenih digitalnih praks iz regije. Kaj prinašajo VR, MR in AR bosta povedala Katarina Kresić, Viar, in Sebastian Požlep, Art Rebel. S Tomislavom Carom, Infinum, se bomo prisotni naučili graditi produkte, ki niso zanič. Kako »Chief Innovation Officer« razume digitalno bo razložil dr. Alexis Zrimec, Abelium. Simon Belak iz Go-Opti pa bo razkril, kako nove trge osvajajo z »data driven« strategijami. Da posedovanje dobrin postaja preteklost, prihodnost pa se kaže kot storitev, pravi Marko Javornik, Comtrade Digital Services. Timotej Gala, IAB Slovenija, bo predstavil izsledke raziskave digitalnih investicij v Sloveniji, Evropi in svetu. Simon Struna, iPROM, pa bo povedal, kakšna prihodnost nas čaka v oglaševanju. 

V okviru glavnega programa bosta Marius Ivanovas, Httpool Baltics, in Luka Žnidaršič, Httpool Slovenija, govorila tudi o personaliziranih marketinških aktivnostih za prave poslovne odločitve. S Petrom Mesarcem, Red Orbit, bodo udeleženci izvedeli več o KPI-jih, ki usmerjajo uporabniško izkušnjo spletne strani. Ana Mirković, Digital Communications Institute, bo razkrila, zakaj se je za dober marketingu na družbenih omrežjih pomembno naučiti poslušati. Tim Cain, Digital First Media, in Damjan Planinc, Get.in, bosta udeležence peljala čez 7 korakov do odličnega nativnega oglaševanja. 

Sicer pa bo program 06. Diggit-a postavljen v štiri tematske sklope, ki so po besedah letošnje programske direktorice Urške Saletinger relevantni in nujno potrebni za razumevanje današnjega pestrega digitalnega ekosistema. Prvi tematski sklop bo obsegal nove tehnologije in orodja v digitalnem in mobilnem oglaševanju. V drugem bodo v ospredju novi poslovi modeli, sledijo trendi v digitalnem oziroma mobilnem oglaševanju, v četrtem sklopu bo govora o novih trendih na področju družbenih omrežij in novih kompetenc sodobnih komunikatorjev. 

Več o programu je na voljo na www.diggit.si 

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio