DOGODKI
9. 5. 2017

7. IAB Akademija v znamenju novosti na slovenskem trgu

Na 7. IAB Akademiji, ki je 9. maja potekala v Kongresni dvorani Kristalne palače v BTC-ju, so se govorci osredotočili predvsem na tehnološke trende na področju programatičnega oglaševanja in problematiko razumevanja podatkov na področju družbenih omrežij. V ospredju akademije, pa je bila težko pričakovana predstavitev mednarodnega programa certificiranja znanja in kompetenc DIMAQ.

»Na svetu je 2,3 milijarde aktivnih uporabnikov družbenih omrežij. Vsake pol ure uporabniki ustvarijo 10.800 novih Facebook profilov, objavljenih je 10 milijonov novih tvitov, za 9.000 ur novih YouTube vide posnetkov in 1,7 milijonov Instagram fotografij,« sta z zanimivo statistiko za ogrevanje postregla Urša Mivšek Sitar, direktorica ljubljanske enote AV Studia in specialist za družbena omrežja v AV Studiu Črt Gojznik. Sicer pa sta identificirala 3 ključne izzive v procesu zbiranja in interpretiranja podatkov na družbenih omrežjih, in sicer neuporaba analitike, zavajajoča analitika in neustrezno razumevanje podatkov.
O tehnoloških trendih na področju programatičnega oglaševanja je govoril Luka Andrejak, specialist za programatične tehnološke rešitve, iPROM. »Vse gre v smeri personalizacije oglasov. Pravo sporočilo je potrebno posredovati pravemu uporabniku, ob pravem času in na pravi napravi,« je povedal Andrejak in ob tem predstavil značilnosti, prednosti in izzive dveh priljubljenih načinov programatičnega zakupa oglasnega prostora. Prednost t.i. »Waterfalling« tehnike je v tem, da jo založniki uporabljajo tako za povečanje cene kot za povečevanje prodaje. Pri »header bidding« tehniki pa založniki oglasni prostor ponujajo na več oglasnih platformah hkrati, kar omogoča bolj odprto, konkurenčno in k ciljem usmerjeno oglaševanje. »Pri uporabi tehnologije smo sicer prišli daleč, vendar nas čaka še nekaj dela, da jo bomo znali zares uspešno in pravilno uporabljati,« je svoje predavanje zaključil Andrejak.

V ospredju včerajšnje akademije, pa je bila težko pričakovana predstavitev mednarodnega programa certificiranja znanja in kompetenc DIMAQ. Da je to prvi tovrstni program v Sloveniji, ki ponuja certificiranje, izobraževanje ter sistem, ki omogoča vseživljensko izobraževanje in izpopolnjevanje pridobljenih veščin, je povedal predsednik sveta IAB Slovenija Timotej Gala.

»Ker se digitalno okolje zelo hitro spreminja, bo tudi certifikat veljaven le 2 leti. Po preteku tega obdobja, bodo imetniki certifikata imeli 2 možnosti – ponovno opravljati izpit ali pa zbrati 100 točk. Slednje jim omogoča sistem DIMAQ recertifikacije, ki omogoča zbiranje točk preko obiska akreditiranih dogodkov digitalno-marketinške industrije, z objavo publikacij, delovanje v delovnih skupina IAB ter drugo,« je potek izobraževanja razložil Gala in dodal, da je sistem re-certifikacije največja prednost DIMAQ programa, saj tako podjetja kot tudi posameznike motivira k nenehnemu izobraževanju in izpopolnjevanju veščin.

Učni program DIMAQ bo razdeljen na 20 in 40-urni program, saj je stopnja znanja posameznikov na področju digitalnega marketinga različna. DIMAQ program bo najprej izveden v manjšem obsegu, v 20-urnem programu, in bo namenjen članom IAB Slovenija. Izobraževanje bo potekalo predvidoma 15., 16. in 17. junija, izpit pa bo razpisan v dveh terminih konec junija in julija. Prijave so že odprte na spletni strani IAB. Termine za obsežni 40-urni program pa lahko pričakujemo jeseni.

Udeležencem akademije so se prav tako predstavili DIMAQ master trenerji Marko Vončina, Uroš Žižek in Radoš Skrt, priznani slovenski strokovnjaki digitalnega marketinga, ki je podrobneje predstavil vseh 12 modulov, ki sestavljajo učni načrt programa DIMAQ. 

7. IAB Akademija se je zaključila z okroglo mizo, kjer so Uroš Cuder, Media Publikum, Tomaž Kos, Časnik Finance, Mitja Jereb, Renderspace, Karmen Mlinar, Lidl, Radoš Skrt, Nasvet.com in DIMAQ Master trener, poklepetali o priložnostih in izzivih DIMAQ programa na slovenskem trgu. Vsi sogovorniki so program pozdravili ter ga označili kot dobrodošlo novost, ki bo v prvi vrsti predvsem olajšalo razumevanje in sporazumevanje med vsemi vpletenimi v proces digitalnega marketinga, v smislu da bodo vsi »govorili isti jezik«. Vsi so se tudi strinjali, da imamo kar nekaj strokovnjakov za posamezna področja, vendar pa premalo takih, ki bi znali povezovati vsa ta področja med seboj. 

»Cilj DIMAQ programa je prav to, izobraziti ljudi na vseh področjih digitalnega marketinga in jih naučiti povezovati ta področja v razumljivo celoto,« je srečanje zaključil predsednik sveta IAB Slovenija Timotej Gala

Več o DIMAQ programu, na strani http://www.iab.si/dimaq
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio