RAZISKAVA
31. 5. 2017

Najstniki razdvojeni glede zaupanja blagovnim znamkam

Rezultati raziskave mednarodnega spletnega raziskovalnega podjetja YouGov kažejo, da so ameriški najstniki razdvojeni, ko je govora o zaupanju blagovnim znamkam. Kar 38 odstotkov ameriških uporabnikov spleta, starih med 13 in 17, blagovnim znamkam le delno zaupa, 46 odstotkov pa blagovnim znamkam sploh ne zaupa. 

»V primerjavi s starejšimi, so najstniki bolj izpostavljeni oglaševanju na kanalih družbenih omrežij kot na primer Snapchat in Instagram, ki ju mlajši uporabniki ne dojemajo kot platforme za oglaševanje, ampak bolj kot njihov lasten kanal komuniciranja,« rezultate raziskave komentira Mark Dolliver, analitik pri spletnem analitičnem portalu eMarketer. »Najbrž so zato toliko manj naklonjeni blagovnim znamkam. Ob tem je dobro vedeti tudi, da jih pritegnejo predvsem tisti oglasi, ki jih vrstniki delijo s svojimi prijatelji in znanci.«

Raziskava britanskega mednarodnega raziskovalnega podjetja Kantar Millward Brown kaže, da so med uporabniki interneta najstniki po svetu, v primerjavi s starejšimi uporabniki, najbolj nestrpni do invazivnih digitalnih oglaševalskih formatov kot so spletni prikazni oglasi in samodejno predvajani oglasi na družbenih omrežjih. 

Kljub vsemu pa eMarketer ugotavlja, da so najstniki manj nagnjeni k blokiranju oglasov kot milenijci. 

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio