TRGOVINA
10. 7. 2017

Skenirate, plačate in greste

Si predstavljate, da v trgovini izbrane izdelke skenirate, pospravite v vrečko in zapustite trgovino. Brez čakanja v vrsti, saj plačilo opravite s pomočjo aplikacije. Rezultati raziskave ameriškega marketinškega podjetja Acosta kažejo, da je tovrstno kupovanje všeč kar 8 od 10 milenijcem, zanj pa so zagreti tudi pripadniki generacije X in baby-boomerji. 

Da bi v trgovini izbrani izdelek skenirali in plačali s pomočjo aplikacije, se zdi dobra ideja kar 85 odstotkom milenijcem, 68 odstotkom pripadnikom generacije X in 43 odstotkom tistim, starih med 52 in 70 let. Kljub temu, da je večina milenijcev oziroma dobrih 58 odstotkov potrošnikov zainteresiranih za tovrstno nakupovanje, pa nanj niso pripravljeni trgovci. 

Marčevska raziskava RIS kaže, da je na tovrstno izkušnjo plačevanja pripravljenih zgolj 3 odstotke ameriških trgovcev. Več kot polovica trgovcev pa v bližnji prihodnosti ne namerava vpeljati sprememb na področju plačevanja potrošnikov v trgovinah. 

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio