Amazon
29. 9. 2017

Amazon postaja vedno bolj priljubljen iskalnik

(foto: thedrum.com)
(foto: thedrum.com)
Amazon postaja vedno bolj priljubljen iskalnik, ob tem pa tudi vedno bolj privlačna oglaševalska platforma, kar predstavlja velik izziv za Google in Facebook.

Raziskava tehnološkega podjetja Kenshoo kaže, da večina potrošnikov informacije o izdelkih največkrat išče na Amazonu. Pri prvem raziskovanju Amazon uporablja med 31 in 55 odstotkov potrošnikov, kar 72 odstotkov Amazon obišče preden sklenejo nakupno odločitev. 

Po mnenju Collina Colburna, analitika pri tržno-analitičnem podjetju Forrester, bo uporaba Amazona, kot iskalnika, rasla iz dveh razlogov. Amazon je zgrajen kot iskalnik za izdelke, kjer lahko potrošniki rezultate iskanja dobijo hitreje kot z Googlom. Hkrati pa je Amazon edinstven tudi zato, ker so informacije o izdelkih celovite, vključno s ceno, opisom, fotografijami in pregledi, kar potrošnikom omogoča kakovostno raziskovanje, tudi če izdelka ne kupijo. 

»Amazon je pridobil neverjetno prednost in svoj tržni delež še povečuje. Opaziti je trend upadanja trgovin s prodajo na drobno. Ko zapirajo svoja vrata, prodajo svojih izdelkov preusmerjajo na Amazon. S tem, ko so tako zaželen kanal za nakup izdelkov, raste tudi moč njihovega iskalnika. In tako bo vse dokler si ne bo kdo zamislil boljšega modela,« pravi Nathan Grimm, direktor agencije Indigitous.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio