IAB AKADEMIJA
1. 10. 2017

8. IAB Akademija postregla z novostmi na področju digitalnega marketinga

Timotej Gala, Predsednik Sveta IAB Slovenija, o DIMAQ recertifikaciji
Timotej Gala, Predsednik Sveta IAB Slovenija, o DIMAQ recertifikaciji
Valentin Bufolin, Vodja marketinga Lidl Slovenija, predstavitev kampanje ob 10. obletnici prisotnosti podjetja v Sloveniji
Valentin Bufolin, Vodja marketinga Lidl Slovenija, predstavitev kampanje ob 10. obletnici prisotnosti podjetja v Sloveniji

8. IAB Akademijo smo začeli s pravnimi izzivi spletnega poslovanja, ki nam jih je predstavil Jaka Repanšek, vodja sekcije za regulativo in pravne zadeve pri IAB Slovenija. Izpostavil je spremembe na področju varstva osebnih podatkov. Prihodnje leto se nam namreč obetajo strožji pogoji glede pridobivanja soglasja za zbiranje osebnih podatkov. Potrebna bo jasna opredelitev, kateri podatki se lahko zbirajo in v kakšen namen se jih bo uporabljalo. Repanšek opozarja tudi na problem neurejenih avtorskih pravic, ki izhajajo predvsem iz nepoznavanja avtorskega prava na spletu, zato tudi poziv članom IAB Slovenija ter širše, k oblikovanju telesa za permanentno izobraževanje na področju prava digitalnih tehnologij.

Sledil je primer dobre oglaševalske prakse podjetja Lidl Slovenija. Vodja marketinga, Valentin Bufolin, je ob 10. obletnici delovanja podjetja v Sloveniji, predstavil kampanjo, ki je uspešno združevala online in offline elemente oglaševanja. Z rezultati so zadovoljni, saj se je prodaja povečala. Bufolin nam je postregel tudi z nekaj zanimivimi informacijami o slovenskem kupcu. Le-ta namreč ni tako lojalen, kot bi si morda mislili, saj tri četrtine kupcev postavlja na prvo mesto bližino, na drugem mestu pa je cena.

»SEO optimizacija je v zadnjih sedmih letih doživela pravo revolucijo«, je v uvodnem delu predstavitve povedala Urša Mivšek Sitar, direktorica AV studio Ljubljana. V ospredje vse bolj prihaja uporabnikin prav vsebina je tista, ki ga najprej pritegne, zato je zelo pomembno ustvarjanje kvalitetne in relevantne vsebine. Pomembna je tudi njena distribucija, saj tako lažje dosežemo kvalitetne backlinke ter višjo pozicijo v iskalnikih. Ne smemo pa zanemariti  drugih aktivnosti, pomembnih za SEO optimizacijo. Urša Mivšek Sitar, nam je predstavila SEMrush online orodje, za analizo spletnega mesta, preverjanje konkurence, marketinških trendov, opredeljevanje dolgoročne vsebinske strategije, analiziranje in spremljanje prisotnosti na družbenih omrežjih, ki nam pomaga pri učinkovitem nadzoru vseh SEO aktivnosti.

Da gre vse v smeri uporabnika in ustvarjanja prave vsebine zanj, so nam potrdili tudi v največji slovenski agenciji za vsebinski marketing, PM, poslovni mediji. Na domiseln način, so nam na primeru zlaganja lego kock, približali vsebinski marketing. »Ključnega pomena je, da se zavedamo, da vse gradimo okoli osnovnega kosa vsebine, na katerega userja vračamo skozi različne faze,« je povedal Miha Raušl, vodja projektov v podjetju in poudaril, da je potrebno dobro poznavanje uporabnika, njegovih interesov, problemov ter strateško pripravljena vsebina, ki uporabnika »zapelje« preko različnih faz nakupnega procesa. Pri tem je zelo pomemben format, v katerem podajamo vsebino. »Prava vsebina je tako zmeraj uporabljena v pravem formatu, kreativno zasnovana in vrhunsko pripravljena za ciljnega uporabnika,« je zaključil Raušl.

»Zelo sem vesel da lahko končno čestitam prvi generaciji DIMAQ Strokovnjakov digitalnega marketinga v Slovenijiin podjetjem, ki so investirala,« je udeležence pozdravil Timotej Gala, Predsednik Sveta IAB Slovenija in dodal, da smo z DIMAQ programom na pravi poti, da dvignemo raven znanja in kompetenc na področju digitalnega marketinga. Podrobno nam je predstavil ključni del DIMAQ programa – DIMAQ recertifikacijoter poudaril njen pomen, saj imetnikom certifikata omogoča sistematično nadgrajevanje znanja in kompetenc. Preko akreditiranih aktivnosti, jim ponuja možnost aktivnega sodelovanja na njihovem profesionalnem področju. Aktivnosti morajo pokrivati vsebine iz področja digitalnega marketinga, predpisane po DIMAQ učnem načrtu, kar redno preverja in pregleduje Strokovni Svet IAB Slovenija. Z udeležbo na dogodkih marketinške industrije, delavnicah, izobraževanjih, konferencah, z objavami strokovnih člankov, publikacij ter s sodelovanjem v IAB delovnih skupinah, si bodo tako lahko imetniki DIMAQ Strokovnega certifikata za digitalni marketing, nabirali točke, potrebne za podaljšanje veljavnosti. Le-ta je namreč veljaven 2 leti, za podaljšanje pa je potrebno zbrati 100 točk. Seznam akreditiranih aktivnosti, bo objavljen na spletni strani http://www.iab.si/dimaq.


Več fotografij je na voljo tukaj.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio