DIGITALNO
5. 11. 2017

Milenijci najraje komunicirajo digitalno

V ZDA in Veliki Britaniji skoraj tri četrtine uporabnikov interneta raje komunicira digitalno – preko elektronske pošte, kratkih sporočil ali družbenih omrežjih – kot osebno. Tako kaže raziskava ponudnika mobilnih in spletnih rešitev LivePerson, ki so jo izpeljali s pomočjo več kot 4.000 uporabniki interneta, starih med 18 in 34 let, in sicer v Avstraliji, Nemčiji, Franciji, na Japonskem, v Veliki Britaniji in ZDA. 

Podobno kot v Veliki Britaniji je tudi v Avstraliji in Franciji, kjer digitalno najraje komunicira 61 odstotkov uporabnikov spleta. V Nemčiji je rezultat nekoliko v prid osebnemu komuniciranju, saj se zanj raje odloči 50,1 odstotka posameznikov. 

Vedno večjo priljubljenost digitalne interakcije gre pripisati naraščajoči obsesiji ljudi z digitalnimi napravami. Sedem od desetih sodelujočih v raziskavi je priznalo, da spijo s svojimi mobilnimi napravami na dosegu roke, skoraj dve tretjini pa jih nesejo tudi v toaletne prostore. 

Obsesije z napravami pa ne kažejo samo milenijci, pač pa tudi mlajši uporabniki, ki s pomočjo mobilnih naprav po spletu brskajo dobre tri ure in pol dnevno.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio