TELEVIZIJA
28. 11. 2017

TV: od digitalne do tradicionalne in nazaj

Novi podatki raziskovalnega podjetja Hub Entertainment Research kažejo, da so navade gledanja televizije na prelomni točki. Raziskava »Conquering Content« kaže, da 52 odstotkov ameriških gledalcev televizije svojo priljubljeno oddajo spremlja preko digitalnega vira, kot na primer Netflix (29 %). 

Leta 2014 je televizijske vsebine preko digitalnega vira spremljalo okoli 31 odstotkov gledalcev, od tega je 14 odstotkov kot vir navajalo Netflix, najraje pa so takrat televizijske vsebine gledalci spremljali preko tradicionalnih kanalov, kar 45 odstotkom je bila to prva izbira. 
Prehod na spletne vire ne pomeni, da gledalci tradicionalne televizije ne bodo več spremljali. Raziskava namreč kaže tudi, da je okoli 57 odstotkov gledalcev priznalo, da so všečno serijo najprej odkrili na digitalni televiziji, kasneje pa so jo redno spremljali preko tradicionalne televizije. 

Nekoliko bolj v prid digitalni televiziji so aprilski rezultati raziskave, ki so jo izpeljali pri ameriškem raziskovalnem podjetju Accenture. Med 26.000 uporabniki interneta po svetu, bi jih le 23 odstotkov raje spremljalo tradicionalno televizijo. Leto prej je bilo takšnih 52 odstotkov. 

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio