IAB FORUM
30. 11. 2017

IAB Forum Mediteran 2017 – prvi mediteranski forum

V okviru IAB Forum Italy 2017, se je letos prvič odvil mediteranski forum, s ciljem povezati države članice IAB iz Južne Evrope.

Na okrogli mizi so se tako prvič zbrali predstavniki IAB Grčija, Bolgarija, Romunija, Turčija in Slovenija ter se pogovarjali o aktualnih temah, kot so GDPR, problem vidnosti oglasov (ad viewability) ter problem objav lažnih novic (fake news). Kje pa vidijo ključne priložnosti za rast digitalnega oglaševanja v letu 2018? Vsekakor so največje priložnosti prepoznali na področju mobilnega in video oglaševanja.

Najpomembnejši dogodek na področju digitalnega oglaševanja v Italiji in četrti v Evropi po številu udeležencev, se je danes uspešno zaključil. Dvodnevno konferenco v Milanu, je obiskalo preko 10.000 udeležencev in prisluhnilo navdihujočim vsebinam o virtualni realnosti, humanoidni robotiki ter umetni inteligenci.

Osrednja tema letošnjega foruma je bila "Born Digital" in je ponudila ideje, zanimive poglede in praktične nasvete za razvoj učinkovite interakcije z digitalnimi domorodci oziroma generacijo Z, ki živi, razmišlja in diha digitalno in tako podjetjem predstavlja številne izzive, pa tudi ustvarjalne priložnosti brez primere.

Več o IAB Forum Italy 2017 si lahko preberete tukaj.


© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio