MOBILNO OGLAŠEVANJE
3. 12. 2017

Kako pogosto potrošniki namenoma kliknejo na mobilni oglas

Pri platformi za mobilno poslovanje Button in podjetju, ki se ukvarja z mobilnimi aplikacijami App Annie, so se lotili raziskave mobilnih oglasov. Zanimalo jih je, kako pogosto potrošniki z zanimanjem kliknejo na mobilni oglas. Rezultati ne presenečajo. Kažejo namreč, da mobilni oglasi med potrošniki niso priljubljeni.

Raziskava je bila izvedena med več kot 1.100 ameriškimi uporabniki pametnih telefonov, starih med 18 in 73 let. Med milenijci 4 od desetih redko klikne na mobilni oglas, 17 odstotkov jih sploh ne pogleda, 31 odstotkov na mobilni oglas klikne občasno.

Podobno je med starejšimi uporabniki. Ena četrtina baby-boom generacije mobilnih oglasov ne gleda, 49 odstotkov jih preverja občasno in le 4 odstotki mobilne oglase spremljajo bolj ali manj redno. 
Po drugi strani pa mobilni oglasi, ki promovirajo mobilne aplikacije, govorijo čisto drugačno zgodbo. Potrošniki naj bi bili za tovrstne oglase veliko bolj zainteresirani kot za katere druge, vendar tudi te beležijo padec. Letos je na oglas, ki je promoviral mobilno aplikacijo, z zanimanjem kliknilo okoli 52 odstotkov potrošnikov, leta 2015 je bilo takšnih 57 odstotkov. Med tistimi, ki so oglas za mobilno aplikacijo pogledali, je bilo 44 odstotkov takšnih, ki so si aplikacijo nato prenesli. 

Podobno raziskavo so maja letos izpeljali pri IAB Europe – zanimalo jih je, kako potrošniki reagirajo na mobilne oglase in oglase znotraj mobilne aplikacije. Raziskava je pokazala, da je 47 odstotkov uporabnikov pametnih telefonov po vsem svetu reagiralo na oglas znotraj mobilne aplikacije, na mobilni oglas pa  nekaj manj uporabnikov (45 %).

Rezultati raziskave so prav tako pokazali, da je v prvih nekaj dneh po prvotnem prikazu,  90 odstotkov uporabnikov pametnih telefonov opazilo mobilne oglase, vendar je nanje kliknilo le 11 odstotkov potrošnikov, spletno stran blagovne znamke pa je obiskalo 8 odstotkov posameznikov.  Pri oglasih v aplikaciji je bila stopnja priklica 86 odstotkov, na oglas je kliknilo 13 odstotkov ljudi in spletno stran blagovne znamke obiskalo 9 odstotkov potrošnikov.  

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio