/ 4

Aktualne novice

Podatki o obiskanosti slovenskih spletnih strani sedaj na voljo na dnevni ravni

18.07.2016
Podjetje Gemius je v zadnjem letu razvilo nov pristop k meritvam spletnega občinstva. Metodologija, ki uradno nosi ime gemiusOvernight omogoča pripravo in dostavo podatkov o obiskanosti spletnih strani takoj naslednji dan po zaključku meritve. Od junija 2016 je metodologija prisotna na Hrvaškem, odslej pa so dnevno sveži podatki o obisku na spletnih straneh, ki so se priključile raziskavi Gemius Overnight, na voljo tudi na slovenskem trgu.

IAB Europe: raziskava o digitalnem video oglaševanju

17.07.2016
Potrošniki vse več časa posvečajo digitalnim video vsebinam in kot kažejo podatki, so investicije na tem področju v preteklem letu zrasle za dobrih 35 odstotkov. Da bi izvedeli, kakšen odnos do digitalnega video oglaševanja imajo agencije in oglaševalci danes, kakšne so njihove usmeritve pri načrtovanju strategij komuniciranja in kakšen pomen mu pripisujejo, so pri IAB Europe pripravili 10 minutni vprašalnik, ki bo na voljo do petka, 26. avgusta 2016.

Kaj uporabniki spleta pričakujejo od virtualne resničnosti

14.07.2016
Rezultati aprilske raziskave raziskovalnega podjetja Ipsos Mori kažejo, da je virtualna resničnost najbolj privlačna predvsem v segmentu turizma. V Veliki Britaniji 56 odstotkov uporabnikov spleta, starih med 16 in 75 let, želi s pomočjo virtualne resničnosti videti predvsem tuja mesta in različne lokacije, ob tem si dobrih 52 odstotkov s pomočjo virtualne resničnosti želi obiskati tudi koncerte.

Izpostavljamo

Internet Trends 2015
Preberi več
AdEx Benchmark 2014
Preberi več
Digital Trends 2015
Preberi več

Pridružite se nam

Facebook
Twitter
Pinterest
Google+

Prijavite se na e-novice

Prijavite se, če želite prejemati brezplačne e-novice IAB Slovenije.

Postanite član IAB združenja