12. IAB Akademija: Digitalni potenciali 2019
Z
organizacijo izobraževalno-povezovalnih dogodkov, Zavod IAB Slovenija svojim
članom in širše, zagotavlja nova digitalna znanja ter jih med seboj povezuje. Tak dogodek je zagotovo IAB Akademija, ki se je v letošnjem letu odvila štirikrat.
Letošnja zadnja akademija
in 12. zaporedna, bo ponudila pogled v prihodnost. Dotaknili se bomo nekaterih digitalnih
potencialov, ki bodo krojili leto 2019.
Med drugim se
bomo dotaknili potencialov video oglaševanja, vplivnostnega marketinga, performance
marketinga in digitalizacije zunanjega oglaševanja. V svet programatičnega
oglaševanja, pa nas bo popeljal Simon Struna iz podjetja iPROM, ki v svojem novem
blogu trdi da bo do leta 2019 programatičnih že skoraj 80 % video oglasov. Premierno
vam bomo tudi predstavili prvi slovenski digitalni imenik »Pregled slovenskega digitalnega trga«.
KDAJ: 5. december, od 13.00 do 16.00
KJE: EDVARD, Igriška ulica 5, Ljubljana
PRIJAVE NA: INFO@IAB.SI