ob 15.00

IAB Europe Webinar: European Viewability Initiative

Možnost neodvisnega preverjanja in potrjevanja,j e pomemben korak v medpanožnem prizadevanju za izboljšanje standardov kakovosti digitalnega oglaševanja v Evropi.

IAB Europe in EACA (European Association of Communications Agencies), sta preko evropske pobude “European Viewability Initiative”, imenovala tri neodvisne revizijske organizacije (ABC, CESP in GWT-TUD) za izvajanje letne revizije podjetij v Evropi, ki izvajajo storitve merjenja vidljivosti oglasov (viewability measurement). Podjetja, ki izvajajo tovrstna merjenja, bodo tako lahko pridobila ustrezne certifikate, mednarodno priznane na vseh evropskih trgih.

Glavni cilj imenovanja neodvisnih revizijskih organizacij, je standardizacija merjenja vidljivosti oglasov ter posledično zmanjšanje odstopanj pri rezultatih.

Webinar bo usmerjen k nadgradnji evropske iniciative ter diskusiji o posledicah in koristih za medije (založnike). Sodelujoči boste imeli priložnost zastavljanja vprašanj.


Registriraj se TUKAJ.

Govorci so:

  • Alison Fennah, Executive Business Advisor, IAB Europe
  • Christer Ljones, Vice-Chair, IAB Europe Brand Advertising Committee and Head of Product Strategy, Schibsted
  • Suzanne McElligott, CEO IAB Ireland and member of the European Viewability Steering Group
  • Karim Attia, Chair, IAB Europe Brand Advertising Committee and member of the European Viewability Steering Group

Povezave do pomembnih dokumentov:

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio