Ali je objektivna analiza podatkov zgolj mit? Ali razumete vse podatke? Vas zanima, kako uspešna je v resnici vaša digitalna kampanja?
Digitalna agencija April 8 v okviru izobraževalnega koncepta ApriLab organizira brezplačno delavnico, namenjeno vsem, ki delujejo na področju turističnega marketinga. V sodelovanju z IAB Slovenija in agencijo Get Interactive se bomo poglobili v digitalne kampanje v turizmu, spoznavali probleme digitalnega nastopa v turizmu ter izzive meritev v digitalnem oglaševanju.
V naslednjem koraku bomo razložili, kaj sploh pomeni transparentnost digitalnih kampanj, kako določati relevantne KPI-je ter kaj in kako meriti, da bi pridobili tiste podatke, s katerimi bomo uresničili cilje marketinških aktivnosti.
KDAJ: 4. 12. 2019 ob 13. uri.
KJE: April 8 (sejna sob), Šmartinska 152, Ljubljana.
Prijave so možne do 30. 11. 2019 po elektronski pošti na jost@april8.si.
PROGRAM:
1. SKLOP PREDAVANJ
13.00 – 13.10 Problemi digitalnega nastopa v turizmu - Jošt Košak (April 8)
13. 10 – 13. 40 Izzivi meritev v digitalnem oglaševanju - Zoran Savin (IAB)
13.40 – 14.00 Digitalni trendi in primeri dobre prakse - Tjaša Tolj (April 8)
ODMOR 14.00 – 14.10
2. SKLOP PREDAVANJ
14.10 – 14.30 Transparentnost digitalnih kampanj - Damjan Planinc (Get Interactive)
14.30 – 14.50 KPI-ji in meritve v turizmu - Matej Krmelj (April 8)
14.50 – 15.20 Predstavitev 8DATA projekta - Urša Mivšek Sitar (April 8)