Brezplačna delavnica
April 8,

2. ApriLab: Verodostojnost in transparentnost digitalnih kampanj

Ali je objektivna analiza podatkov zgolj mit? Ali razumete vse podatke? Vas zanima, kako uspešna je v resnici vaša digitalna kampanja? 

Digitalna agencija April 8 v okviru izobraževalnega koncepta ApriLab organizira brezplačno delavnico, namenjeno vsem, ki delujejo na področju turističnega marketinga. V sodelovanju z IAB Slovenija in agencijo Get Interactive se bomo poglobili v digitalne kampanje v turizmu, spoznavali probleme digitalnega nastopa v turizmu ter izzive meritev v digitalnem oglaševanju.

V naslednjem koraku bomo razložili, kaj sploh pomeni transparentnost digitalnih kampanj, kako določati relevantne KPI-je ter kaj in kako meriti, da bi pridobili tiste podatke, s katerimi bomo uresničili cilje marketinških aktivnosti. 

 

KDAJ: 4. 12. 2019 ob 13. uri.

KJE: April 8 (sejna sob), Šmartinska 152, Ljubljana.

Prijave so možne do 30. 11. 2019 po elektronski pošti na jost@april8.si.

 

PROGRAM:

1. SKLOP PREDAVANJ

13.00 – 13.10 Problemi digitalnega nastopa v turizmu - Jošt Košak (April 8)

13. 10 – 13. 40 Izzivi meritev v digitalnem oglaševanju - Zoran Savin (IAB)

13.40 – 14.00 Digitalni trendi in primeri dobre prakse - Tjaša Tolj (April 8)

ODMOR 14.00 – 14.10

2. SKLOP PREDAVANJ

14.10 – 14.30 Transparentnost digitalnih kampanj - Damjan Planinc (Get Interactive)

14.30 – 14.50 KPI-ji in meritve v turizmu - Matej Krmelj (April 8)

14.50 – 15.20 Predstavitev 8DATA projekta - Urša Mivšek Sitar (April 8)

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio