Trendi v video komunikaciji in oglaševanju
Triglav Lab,

17. IAB Akademija: Trendi v video komunikaciji in oglaševanju

15. IAB Akademija v Triglav Lab-u, na temo Generacije Z in UGC vsebin, septembra 2019.
15. IAB Akademija v Triglav Lab-u, na temo Generacije Z in UGC vsebin, septembra 2019.


POMEMBNO OBVESTILO: Zaradi trenutne epidemiološke situacije s koronavirusom, dogodek prestavljamo na boljše čase. Kdaj bo to? Držimo pesti da čimprej. O novem terminu vas obvestimo pravočasno!

Cilj IAB Akademij 2020, je dodatno raziskovati izbrane aktualne trende, zbrane v IAB Poročilu: Trendi digitalnega marketinga 2019/2020. Prvi trend iz omenjenega poročila, ki ga predstavljamo na 17. IAB akademiji, 31. marca, je trend video komunikacije in oglaševanja.

Na konkretnem primeru enega izmed slovenskih telekomunikacijskih podjetij, predstavljamo uspešno personalizacijo video vsebin, kot enega izmed temeljev marketinške avtomatizacije. Pogledali si bomo razlike v učinkovitosti (in drugih parametrih), med video in slikovnim oglaševanjem na nekaterih družbenih platformah. Da so slovenske radijske postaje odličen primer ustvarjanja dobrih viralnih vsebin, smo poudarili že pri predstavitvi IAB Poročila o trendih 2019/2020, zato se bomo tokrat konkretno lotili vprašanja, kako pripraviti vsebine s čim boljšim viralnim učinkom, na primeru poznane komercialne radijske postaje. TikTok je kot novejša družbena platforma, priljubljena predvsem pri mlajši popoulaciji. Kako mladi doživljajo to platformo? Kako gledajo na ustvarjanje lastnih video vsebin?

V zadnjem delu dogodka, pa bomo z gosti okrogle mize, pod vodstvom direktorja IAB Slovenija Zorana Savina, razmišljali o tem kaj bi bilo potrebno postoriti za pospešitev vlaganj v digitalno video oglaševanje v Sloveniji.

 

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio