Spletni seminar
16.00,

IAB Europe webinar - Transitioning to a Post Third-Party Cookie Era

Kako bo izgledala industrija digitalnega oglaševanja v obdobju po ukinitvi piškotkov? Kako se bodo spremenili oziroma prilagodili poslovni modeli? Kakšne bodo alternative?

IAB Europe je maja 2020 pripravila Vodič “Guide to the Post Third-Party Cookie Era", ki poskuša pripraviti blagovne znamke, agencije, založnike in tehnološke ponudnike na novi digitalni oglaševalski ekosistem brez piškotkov. Na tem webinarju boste lahko izvedeli kaj je novega na tem področju ter prisluhnili panelni debati o evoluciji digitalnega oglaševanja v obdobju po piškotkih.

KDAJ: 23. februar, ob 16.00, spletni seminar

Na dogodek se lahko prijavite TUKAJ.

Imetniki DIMAQ strokovnega certifikata za digitalni marketing, lahko kot slušatelji pridobijo 10 DIMAQ točk. 
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio