Spletna delavnica

IAB.LEGAL delavnica: Vpogled v dobre prakse upravljanja s privolitvami in piškotki

Upravljanje z osebnimi podatki (in posledično piškotki) je dandanes izjemno pomemben del digitalnega oglaševanja. V svoji osnovi imajo pravna pravila na tem področju zelo jasno funkcijo in sicer postaviti okvirje za transparentnost zbiranja in obdelave teh podatkov in s tem kvaliteten odnos med uporabnikom, oglaševalcem in medijem.

Seveda pa je v praksi težko zasnovati rešitve, ki bodo omogočile transparentnost na uporabniku razumljiv in preprost način. Tak, ki mu bo omogočal hitro odločanje, razumevanje odločitve ter poseg v podrobnosti tovrstne odločitve. IAB Slovenija (in IAB Europe) se že od samega začetka trudita vzpostaviti standarde in primere dobre prakse na tem področju, predvsem ko govorimo o sinhronizaciji ponudnikov oglaševanja. Obenem se zavedamo, da je težko postaviti rešitve, ki bi na nekem spletnem mestu dosegle zgoraj zapisane cilje.

IAB Slovenija seveda ni pristojna, da bi interpretirala ali odločala o skladnosti določenih rešitev z zakonodajo ali drugimi pravili. Lahko pa pokažemo na nekaj primerih, ki so se po našem mnenju, v tem času izkazale za dobre ali pa vsaj za dober začetek. Ne gre pozabiti, da gre pri izdelavi dobre uporabniške izkušnje, predvsem za proces iskanja optimalnih rešitev.

Tako vas vabimo, da se nam pridružite na prvi praktični delavnici IAB.LEGAL: Vpogled v dobre prakse upravljanja s privolitvami in piškotki, ki bo potekala preko platforme Zoom in je namenjena vsem članom IAB Slovenija - udeležba brezplačna. V kratkem video srečanju, bosta Jaka Repanšek, vodja skupine za regulativo pri IAB Slovenija in Zoran Savin, direktor IAB Slovenija, izpostavila nekatere rešitve, za katere menita, da so boljše od ostalih. Te rešitve bosta poskusila osvetliti iz uporabniškega, poslovnega in zakonodajnega vidika. Ker gre za delavnico, bodo lahko vsi udeleženci aktivno sodelovali, zadnjih 15 minut pa bo tudi namenjenih širši diskusiji. Navsezadnje je cilj tovrstnih srečanj izmenjava izkušnj ter da se s skupnimi močmi poskušamo čim bolj približati transparentnemu odnosu z uporabnikom.


KDAJ: 15. junij od 15.00 - 16.00

PRIJAVI SE >>> TUKAJ

Na brezplačno delavnico se lahko prijavijo le člani IAB Slovenija. 

Imetniki DIMAQ strokovnega certifikata za digitalni marketing, z udeležbo na dogodku, pridobijo 10 DIMAQ točk.


IAB.LEGAL delavnico vodita:

Jaka Repanšek (univ.dipl.prav.,MBA) je sopredsedujoči komisije za digitalno regulativo in okolje pri Slovenski digitalni koaliciji, vodja skupine za regulativo pri IAB Slovenija in predsednik Oglaševalskega razsodišča. V visoko tehnoloških, medijskih, oglaševalskih in internetnih podjetjih deluje že od leta 1996. Diplomiral je na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani, specialistični podiplomski študij evropskega prava pa je opravil na skupnem programu Univerze v Cambridgeu in Pravne fakultete v Ljubljani ter zaključil podiplomski študij MBA v ZDA (CIMBA). Repanšek je pridobil poklicno kvalifikacijo strokovnjaka za varstvo osebnih podatkov v prvi generaciji slušateljev in je član številnih domačih in mednarodnih strokovnih združenj ter visokošolski učitelj na Visoki šoli za poslovne vede in Visoki šoli za storitve. Pogosto predava na konferencah in seminarjih v Sloveniji in tujini.

 


Zoran Savin ima že več kot 15 let izkušenj iz digitalnega marketinga. Na tem področju je prisoten že od samih začetkov, panogo pa je sooblikoval v podjetjih kot so Mladina, Sonce.net, Kolektiva in nazadnje v Styriji, kjer je kot direktor skupine v Sloveniji vodil portala Mojedelo.com in Bolha.com. Vseskozi je tudi zelo aktiven v organizacijah, ki spremljajo digitalno poslovanje. Tako je bil med leti 2006-2009 podpredsednik evropskega IAB in vodja ter ustanovitelj projekta AdEx za evropski prostor. Ravno tako je bil med ustanovitelji projekta MOSS (merjenje obiskanosti spletni strani), ki ga je tudi vodil več kot 10 let. Od leta 2018 vodi Zavod IAB Slovenija.

 


© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio