Webinar

23. IAB Akademija: Izzivi ciljanega oglaševanja

POMEMBNO obvestilo: Ker se zavedamo na bi ukinitev ciljanega oglaševanja imela zares široke posledice za vse vpletene v digitalno oglaševanje, želimo k problematiki pristopiti bolj celovito in v debato vključiti vse pomembne deležnike industrije. Zato 23.IAB Akademijo začasno odpovedujemo ter hkrati napovedujemo dogodek konec januarja 2022. Več informacij sledi v kratkem.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jesenska IAB Akademija bo posvečena ciljanemu oglaševanju. Le-to je namreč osnovnega pomena za digitalno oglaševanje, saj je predpogoj za učinkovito lokalno oglaševanje, kot tudi učinkovitost digitalnega oglaševanja nasploh (ciljanje segmentov).

Ciljano oglaševanje je tako gotovo najpomembnejši del digitalnega oglaševanja, a se je v zadnjih nekaj letih znašlo pred marsikaterim izzivom. Med njimi je gotovo najpomembnejši tisti, ki nagovarja izzive zaščite osebnih podatkov ter merjenja. Spremembe, kot so opustitev piškotkov in povečana zakonodajna merila, bodo gotovo pustile sledi na področju ciljanega oglaševanja. Zato je potrebno pogledati kako in v kakšni obliki se bo to razvijalo dalje ter kakšne rešitve se nam obetajo v prihodnje.


 

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio