Dogodek
Ljubljana,

26. IAB Akademija: Kakšen je bil pospešek investicij v digitalno oglaševanje?

Lansko leto je bilo izjemno, ko govorimo o investicijah v digitalni marketing. Scenarij je pravzaprav že znan. Tako kot vse dosedanje krize, je tudi zadnja, samo pospešila investicije v digitalni marketing. Tako da lahko zopet govorimo o večjem oglaševalskem kolaču.

A nas zanima seveda še več. Kot vedno, bomo tudi tokrat ob pregledu AdEx-a 2021, predstavili natančnejšo sliko investicij, ki pa jo bomo tokrat oplemenitili s kvalitativnimi zaključki našega IAB spletnega panela, kjer nas je zanimalo zakaj in kateri dejavniki so najbolj vplivali na stanje, ki ga rišejo številke; kateri dejavniki so najbolj vplivali na naložbe v 2021, kakšni so trendi in kako bo videti digitalno oglaševanje v Sloveniji v prihodnje? Na koncu pa bomo skupaj z največjimi strokovnjaki slovenskega medijskega trga, poskušali dognati, kakšen je resničen delež digitalnega v celotnem kolaču oglaševanja pri nas.

 

KDAJ: 24. maj, od 13.00 - 16.00

KJE: Kristalna palača - BTC, Ameriška ulica 8


Prijave na dogodek sprejemamo do zapolnitve prostih mest na: INFO@IAB.SI


Za člane IAB Slovenija je udeležba brezplačna. 

Cena za nečlane je 120 EUR + ddv.


Več o IAB Akademijah si lahko preberete TUKAJ.

 

Imetniki DIMAQ strokovnega certifikata za digitalni marketing, z udeležbo na dogodku, pridobijo 15 DIMAQ točk.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio