Ob bok digitalni medijski potrošnji, ki je v letu 2017 beležila 84 % doseg, je ostale medijske kanale, postavila Janja Božič Marolt (Mediana) z izsledki raziskave TGI 2017. Poudarila je, da je navkljub nekaterim razmišljanjem, TV potrošnja še vedno zelo visoka, z 80 % dosegom. Prav tako še vedno ostaja visok doseg radia (71%) in presenetljivo, revialnega tiska, ki dosega 65 %. Pogledali smo si tudi kakšen je bil trend uporabe družbenih omrežij 2016-2017, po posameznih generacijah ter ugotovili da trend uporabe povsod narašča. Pri vseh generacijah, sta močno v predosti Facebook in Youtube, pri generaciji Y in Z, pa je v letu 2017 zrastla tudi uporaba Instagrama. Je bil pa v letu 2017 zaznan upad uporabe Twitterja in Linkedina pri generaciji Z. Internet je resnično sestavni del našega vsakdanjika, ne glede na generacije, saj je njegova uporaba prisotna skozi cel dan, najizrazitejša pa je pri generaciji Z.
Kakšna pa je konzumacija medijskih vsebin na spletu? Različna po generacijah - generacijo Z in Y najbolj zanimajo TV serije, filmi in dokumentarci. Med tem ko generacija Z splet uporablja tudi za poslušanje radia, ga generacija Y največ uporablja za prebiranje časopisnih člankov. Generacija X na spletu najraje prebira članke revij in časopisov ter posluša radio. Baby boom generacija, pa podobno kot X, splet uporablja za prebiranje člankov.
Zanimivo si je bilo ogledati tudi kakšna je odzivnost generacij na oglase po medijskih kanalih. Najbolj odzivna generacija na oglase, je generacija Z, ki se na oglase najbolj odziva tako na internetu, televiziji, mobilnih telefonih, časopisih, revijah, kot tudi radiu. Generacija Y se najbolj odziva na oglase na internetu, med tem ko se generacija X najbolj odziva na oglase na TV in spletne oglase. Pri Baby boom genereaciji pa je na prvem mestu televizija, sledita pa internet in časopis.