9. IAB Akademija v znamenju GDPR

O novi uredbi o varstvu osebnih podatkov (GDPR), ki stopi v veljavo 25. maja 2018, smo govorili tudi na 9. IAB Akademiji. Z nami sta bila vodja sekcije za regulativo in pravne zadeve pri IAB Slovenija Jaka Repanšek in Neža Neglič, UX oblikovalka iz digitalne agencije Renderspace. 

Repanšek je razkril, kaj GDPR pomeni za podjetja in na kaj se je treba s pravnega vidika še posebej pripraviti. Medtem je Nagličeva uredbo predstavila z vidika uporabniške izkušnje in teorijo podkrepila s primeri dobre uporabniške prakse, predvsem na področju pridobivanja marketinške privolitve.

»IAB Slovenija preko sodelovanja v delovnih skupinah v Bruslju tesno spremlja razvoj zakonodaje,« pravi Repanšek, ki podjetjem svetuje, da je čas do uvedbe zakona pametno čim bolje izkoristiti. »GDRP je samo prvi del paketa zakonodaje, ki prihaja s strani Evropske unije. V letošnjem letu bo pozornost treba nameniti tudi  tako imenovanemu »E-privacy.«

»GDRP je lahko velika priložnost za bolj transparenten in dolgoročnejši odnos z uporabnikom,« je prepričana Neža Naglič, ki je predstavila nekaj načinov izvedbe zakonodaje. »Pravno podlago zakonodaje je potrebno preplesti z komunikacijo, take rešitve pa lahko prinesejo vrednost podjetju,« pravi Nagličeva.

9. IAB Akademije se je udeležilo okoli 50 udeležencev iz različnih podjetij in organizacij, ki so slišali konkretne pravne nasvete o implementaciji uredbe v svoje poslovanje, ter dodatno o konkretnih primerih prakse v podjetjih, ki po uredbi že delujejo. 
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio