DOGODKI
1. 1. 2018

IAB Europe: Kako zgraditi blagovno znamko za 21. stoletje

Katere blagovne znamke bodo uspele, katere preživele ali ugasnile? Strokovnjaki pravijo, da se dobro piše predvsem tistim prilagojenim, obogatenim s podatki, ki so osredotočene na potrošnike. Odgovor na vprašanje, kako zgraditi blagovno znamko za 21. stoletje, bo moč dobiti na letošnjem letnem srečanju voditeljev IAB, ki bo 11. do 13. februarja potekal v Kaliforniji

Številni govorci bodo razkrili trženjske, podatkovne in organizacijske strategije, ki blagovnim znamkam, založnikom in njihovim partnerjem lahko pomagajo konkurirati v svetu s hitrimi, tehnološko usmerjenimi tržnimi udeleženci in s pomočjo katerih lahko svoje poslovanje uspešno prilagodijo dogajanju v 21. stoletju.

Med osrednjimi govorci so Randy Freer, glavni izvršni direktor podjetja Hulu, Liza Landsman, predsednica jet.com, Jim Lecinski, podpredsednik za potrošniške rešitve pri podjetju Google, in Keith Weed, iz urada za trženje in komuniciranje pri podjetju Unilever. 

Več o dogodku je na voljo tukaj.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio