IAB AKDEMIJA 2018
4. 2. 2018
8. IAB Akademija
8. IAB Akademija
Jaka Repanšek (RePublis), 8. IAB Akademija
Jaka Repanšek (RePublis), 8. IAB Akademija
Mag. Radoš Skrt, 7. IAB Akademija
Mag. Radoš Skrt, 7. IAB Akademija
Okrogla miza, 7. IAB Akademija
Okrogla miza, 7. IAB Akademija

IAB Akademije 2018

Z organizacijo izobraževalno-povezovalnih dogodkov Zavod IAB Slovenija svojim članom in širše zagotavlja nova digitalna znanja ter jih med seboj povezuje. Tak dogodek je zagotovo IAB Akademija, ki se bo v letošnjem letu odvila štirikrat.

Vsaka akademija bo prinesla nova znanja in zanimive vpoglede v aktualne prakse iz različnih področij digitalnega marketinga. Začenjamo 6. marca, z že 9. IAB Akademijo, z najbolj aktualno temo letos - Varovanje osebnih podatkov. Vodja sekcije za regulativo in pravne zadeve pri IAB Slovenija Jaka Repanšek, nam bo razkril kaj pomeni GDPR za podjetja in na kaj se moramo pripraviti. Neža Neglič iz agencije Renderspace, pa nam bo predstavila kako se najbolje lotiti prilagoditve v podjetjih, s primeri dobre uporabniške prakse za pridobivanje marketinške privolitve.

10. IAB Akademija 15. maja, bo v znamenju številk in raziskav, v drugi polovici leta pa bodo nekateri člani IAB Slovenija predstavili primere dobrih digitalnih praks ter digitalne potenciale za leto 2019.


IAB akademije bodo potekale od 13.00 do 16.00 ure, v prostorih GZS Slovenija.

Prijavite se lahko na: info@iab.si.

Udeležba na dogodku je za člane IAB Slovenija ter njihove poslovne partnerje (po predhodnem dogovoru z IAB) brezplačna.

Vabljeni tudi vsi imetniki DIMAQ strokovnega certifikata za digitalni marketing, ki si z udeležbo na dogodku lahko pridobite točke, potrebne za podaljšanje DIMAQ strokovnega certifikata.

DIMAQ točke: 15

Imetniki DIMAQ certifikata, ki niso člani IAB Slovenija, imajo možnost brezplačnega obiska enega dogodka po svojem izboru.

Cena vstopnice za eno IAB Akademijo je 120 EUR (+ddv).

 

Program 2018:

9. IAB AKADEMIJA – 6. MAREC

Varovanje osebnih podatkov

GDPR - Jaka Repanšek (RePublis), vodja sekcije za regulativo in pravne zadeve pri IAB Slovenija

Kako se lotiti prilagoditev v podjetjih in primeri iz prakse - Neža Naglič, Renderspace

 

10. IAB Akademija – 15. MAJ 2018

Slovenski digitalni trg – skupaj smo močnejši

ADEX 2017 (predstavitev rezultatov raziskave o bruto investicijah v digitalno oglaševanje v letu 2017) – IAB Slovenija

Slovenska medijska potrošnja (primerjava digital z ostalimi kanali) – Mediana

Nakupna pot na slovenskem spletu (predstavitev raziskave z Valiconom) – iProm

 

11. IAB Akademija – SEPTEMBER 2018

Primeri dobre digitalne prakse

Primeri dobre prakse digitalnih medijskih rešitev – Tsmedia

Primeri dobre prakse video oglaševanja (outstream) – Get. In

Primeri odlične digitalne izkušnje (CX/UX) – Renderspace

Primeri dobre prakse »chatbotov« - AV Studio

Primeri dobre prakse testiranja digitalnih digitalnih rešitev - Elaborat

 

12. IAB AKADEMIJA – NOVEMBER 2018

Digitalni potenciali za 2019

Potencial programatičnega oglaševanja v letu 2019 – iProm

Potencial »influencer marketinga« - AV Studio

Potencial novih oglasnih formatov – Httpool

 

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio