IAB AKDEMIJA 2018
4. 2. 2018
Mag. Radoš Skrt, 7. IAB Akademija
Mag. Radoš Skrt, 7. IAB Akademija
Okrogla miza, 7. IAB Akademija
Okrogla miza, 7. IAB Akademija
8. IAB Akademija
8. IAB Akademija
Jaka Repanšek (RePublis), 8. IAB Akademija
Jaka Repanšek (RePublis), 8. IAB Akademija
9. IAB Akademija
9. IAB Akademija
9. IAB Akademija
9. IAB Akademija
10. IAB Akademija
10. IAB Akademija
10. IAB Akademija
10. IAB Akademija
11. IAB Akademija
11. IAB Akademija
11. IAB Akademija
11. IAB Akademija

IAB Akademije 2018

Z organizacijo izobraževalno-povezovalnih dogodkov Zavod IAB Slovenija svojim članom in širše zagotavlja nova digitalna znanja ter jih med seboj povezuje. Tak dogodek je zagotovo IAB Akademija, ki se bo v letošnjem letu odvila štirikrat. Vsaka akademija bo prinesla nova znanja in zanimive vpoglede v aktualne prakse iz različnih področij digitalnega marketinga. 

IAB akademije bodo potekale od 13.00 do 16.00 ure, v prostorih GZS Slovenija.


Prijave na: INFO@IAB.SI


Udeležba na dogodku je za člane IAB Slovenija brezplačna.

Cena vstopnice za nečlane je 120 EUR (+ddv).

Imetniki DIMAQ strokovnega certifikata za digitalni marketing, z udeležbo na dogodku, pridobijo 15 DIMAQ točk.



PROGRAM 2018:


9. IAB Akademija – 6. MAREC

Varovanje osebnih podatkov

GDPR - Jaka Repanšek (RePublis), vodja sekcije za regulativo in pravne zadeve pri IAB Slovenija

Kako se lotiti prilagoditev v podjetjih in primeri iz prakse - Neža Naglič, Renderspace

 

10. IAB Akademija – 15. MAJ 2018

Slovenski digitalni trg – skupaj smo močnejši

ADEX 2017 (predstavitev rezultatov raziskave o bruto investicijah v digitalno oglaševanje v letu 2017) – Zoran Savin, IAB Slovenija

Slovenska medijska potrošnja (primerjava digital z ostalimi kanali) – Janja Božič Marolt, Mediana

Nakupna pot na slovenskem spletu (predstavitev raziskave z Valiconom) – Miloš Suša, iPROM

Vodič o nativnem oglaševanju - Damjan Planinc, Get.In

 

11. IAB Akademija – 25. SEPTEMBER 2018

Primeri dobre digitalne prakse

Primeri dobre prakse digitalnih medijskih rešitev – Tsmedia

Primeri odlične digitalne izkušnje (CX/UX) – Renderspace

Primeri dobrih digitalnih praks - W3B

Primeri dobre prakse nativnega oglaševanja - Zemanta

 

12. IAB Akademija – 5. DECEMBER 2018

Digitalni potenciali 2019

Potencial programatičnega oglaševanja v letu 2019 – iPROM

Potencial »influencer marketinga« - AV Studio

Potencial novih oglasnih formatov – Httpool

 

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio