OGLAŠEVANJE
3. 2. 2018

IAB Tech Lab postavlja temelje na področju enotne terminologije

David Smith, izvršni direktor oglaševalske agencije Mediasmith, v okviru delovne skupine IAB Tech Lab vodi projekt standardizacije jezika, ki ga na področju oglaševanja uporabljajo oglaševalci, oglaševalske agencije in založniki. Osnovna ideja projekta je enaka terminologija in definicije, ki bi vsem v oglaševalski industriji olajšal uporabo velikih nizov podatkov. 

»S porastom števila posrednikov v dobavni verigi so kupci oglasov deležni številnih poročil z različno terminologijo, ki dejansko opisuje isto stvar,« pravi Mike Conway, izvršni tehnološki direktor pri Bidtellect in član ekipe IAB Tech Lab. 

»Za razliko od drugih sektorjev ima tehnološki zelo malo nadzora. Skupina, ki jo je oblikoval IAB lahko postavi temelje za enotno poimenovanje podatkov, vendar se jih zaradi samoregulacije nihče ni dolžen držati,« enega izmed izzivov opiše Smith

Projektna skupina se trenutno osredotoča na oblikovanje standardov za podatke, vezane na poročila oglaševalskih kampanj. Konec leta se bodo posvetili terminologiji na področju segmentiranja ciljnih javnosti in podatkov, ki se uporabljajo pri zaračunavanju.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio