IZOBRAŽEVANJE
7. 2. 2018

IAB Europe webinarji: izkoristite možnosti izobraževanja



Vas zanima, kakšno je stanje na trgu evropskega digitalnega oglaševanja, status programatičnega oglaševanja, kako vzpostaviti zaupanje in pregled v digitalni oglaševalski verigi in katera so tista ključna področja, ki vplivajo na programatično oglaševanje, vključno z GDPR, dinamiko avkcije in preglednostjo ter zaupanjem.
IAB Europe na te teme ponuja 4 webinarje:

1. European Online Advertising Spend H1 2017
15. februar 2018, 15.00 – 16.00

Webinar ponuja vpogled v rezultate raziskave AdEx. Če vas zanima stanje evropskega digitalnega trga v prvem kvartalu preteklega leta, se prijavite tukaj.

2. Current Status of Programmatic across Europe (Samo za člane IAB!)
21. februarja 2018, 15.00 – 17.00

Številni mednarodni strokovnjaki bodo govorili o ključnih izzivih programatičnega oglaševanja, velikosti in rasti trga programatičnega oglaševanja in iniciativah na tem področju.
Člani IAB se lahko na ta webinar prijavite tukaj.

3. Building Transparency and Trust in the Digital Advertising Supply Chain
14. marec 2018, 15.00 – 15.00

Izhodišče tega webinarja je IAB-jev vodnik transparentnosti (IAB Europe Transparency Guide), ki razčlenjuje oglaševalsko dobavno verigo, se poglablja v njeno transparentnost in proučuje druge pobude na tem področju. 

4. Virtual Programmatic Day H1 2018
19. april 2018, 11.00 – 13.30

Na prvem od dveh tovrstnih dogodkov bo govora predvsem o ključnih področjih, ki vplivajo na programatično oglaševanje, vključno z GDPR, dinamiko avkcije ter preglednostjo in zaupanjem.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio