OLIMPIJSKE IGRE
10. 2. 2018

»Menim, da bi morala podjetja tekmovati z olimpijskim duhom«

foto: www.thedrum.com
foto: www.thedrum.com
Tako pravi kitajski poslovni magnat Jack Ma, ustanovitelj in izvršni predsednik visokotehnološkega konglomerata Alibaba. S predsednikom Mednarodnega olimpijskega komiteja (IOC) Thomasom Bachom sta predstavila skupni načrt desetletnega partnerstva, v katerem bo Alibaba digitalizirala olimpijske igre z uporabo tehnologije v oblaku.

Po poročanju spletnega The Drum, je Ma na novinarski konferenci v PyeongChangu, kjer potekajo zimske olimpijske igre, v čustvenem govoru predstavil skupno vizijo Alibabe in IOC, ki temelji na spodbujanju enakosti.

»Spominjam se pred dvema letoma, ko sem se srečal s predsednikom Bachom, ganila me je njegova vizija za prihodnost. Imava iste vrednote, verjameva, da smo vsi rojeni enakopravni, vsi bi morali imeti enako platformo za prihodnost in vsi bi morali imeti enake možnosti za tekmovanje,« je med drugim povedal Ma. »Verjamem v olimpijski duh, duh boja in konkurence. Verjamem, da bi morali v življenju in poslovnem svetu tekmovati v olimpijskem duhu. Če bi vsi imeli ta olimpijski duh, bi bil svet bolj miren. Verjamemo, da bi morali vsi imeti enake možnosti, tako velike kot majhne, bogate ali revne države,« je dodal Jack Ma.
foto: www.thedrum.com
foto: www.thedrum.com
Dogovor o sodelovanju je bil sklenjen lani, ko je Alibaba sprožila pomembno akcijo na tem dogodku, vključno z online in offline oglaševanjem, pa tudi izkustvenim prostorom v olimpijski vasi, kjer je potekal govor.

Bach je povedal, da so bili z vidika IOC-ja trije ključni cilji sodelovanja. Olimpijske igre bodo z uporabo tehnologije v oblaku »bolj fleksibilne in trajnostne«. Tehnologija prav tako omogoča integracijo elektronskega poslovanja, kar je prednost tako za sponzorje kot tudi za prodajo, pa tudi za ustvarjanje tesnih vezi med olimpijskimi igrami in navijači. Ključni del digitalizacije je zagotavljanje sodobnosti, razvoja in lažja interakcija z mladimi. Alibaba pa bo Mednarodnemu olimpijskemu komiteju razvila še olimpijski kanal.

»Zimske olimpijske igre v Pekingu leta 2022 bodo tiste, kjer se bodo sanje v oblaku uresničile v popolnosti,« je za konec dejal Jack Ma: »Sponzorstvo v PyeongChangu je le odskočna deska in priložnost za razkritje velikega projekta.«
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio