DOGODKI
16. 2. 2018

Podaljšane prijave za nagrade MIXX Awards Europe in IAB Europe Research Awards

Pri IAB Europe so podaljšali rok za prijavo del za nagrade MIXX Awards Europe in IAB Europe. Novi rok za obe tekmovanji je petek, 2. marec. Zmagovalci oziroma prejemniki nagrad bodo razglašeni na Gala večerji na kongresu Interact, 23. maja, v Milanu.

Nagrade MIXX IAB Europe podeljuje za kreativnost v digitalnem oglaševanju. Na voljo je 13 kategorij, in sicer: prikazno oglaševanje, mobilno oglaševanje, video oglaševanje, družbena omrežja, iskalno oglaševanje, nativno oglaševanje, oznamčena vsebina, odzivno prikazno oglaševanje, virtualna in razširjena resničnost, učinkovitost kampanje, programatično oglaševanje, integrirano oglaševanje in učinkovita uporaba podatkov. 

Prijave del potekajo tukaj. Še prej preverite, kdo sestavlja žirijo za nagrade MIXX. 

Nagrade »Research Awards« IAB Europe podeljuje za najboljše prakse v trženjskem raziskovanju. Na voljo je 8 kategorij: učinkovitost oglaševanja blagovne znamke, stališča potrošnikov in vedenje, potrošniške naprave, digitalni oglaševalski formati, oglaševalske rešitve, raziskave in podatkovne inovacije, merjenje ciljnih javnosti in najboljša uporaba raziskovalnega proračuna.

Prijave potekajo tukaj. Kdo sestavlja žirijo, lahko preverite tukaj

Prijavitelji so deležni tudi popustov pri kotizacijah za udeležbo a kongresu Interact. Preverite

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio