DRUŽBENA OMREŽJA
24. 2. 2018

Snapchat podvojil število serij

Snapchat se je odločil podvojiti število lastnih video serij. Tako bi jih letos naj nastalo okoli 80, vključevale pa bi naj tudi prve vsebine z dodelanimi scenariji v nadaljevanjih, t.i. nadaljevanke. Pri tem bodo poleg obstoječih TV mrež k sodelovanju povabili še digitalne založnike kot sta skupina Nine Media, katere matična organizacija je Discovery Communications, in Condé Nast Entertainment, ki velja za vrhunskega ustvarjalca zabavnih vsebin tako na področju filma, televizije, digitalnih video vsebin, kot na področju družbene in virtualne resničnosti. 

Sredi marca se na Snapchatu obeta premiera dokumentarne serije o kulturi bojnih veščin, ki bo preučevala borilne sloge po vsem svetu. Nova serija »Brawler« je nastala v sodelovanju s STXdigital in digitalno medijskega podjetja Uproxx Media Group. Končno število epizod serije »Brawler« je še odprto in odvisno od priljubljenosti. 

Po mnenju Snapa si uporabniki Snapchata vsak dan ogledajo več kot 10 milijard videoposnetkov, vendar večino tistih objav, ki jih ustvarijo uporabniki. V zadnjem četrtletju 2017 je imel Snapchat povprečno 187 milijonov aktivnih uporabnikov po vsem svetu.

»Navdušeni smo, da bomo ustvarjali video vsebine za Snapchat,« je povedal Ben Lerer, izvršni direktor skupine Nine Media. »Obetamo si še večjo rast gledalcev. Rezultati, ki smo jih dosegli na kanalu Snapchat Discover z NowThis in TheDodo, so odlični, prav tako z oddajo Shark Week, ki je bila narejena za Snapchat in Discovery. Zdaj je zagotovo pravi čas, da ustvarimo še več vsebin za to platformo.«

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio