DOGODKI
6. 3. 2018

7. DIGGIT bo 12. junija

Simona Kruhar Gaberšček, izvršna urednica revije Marketing magazin in programska direktorica 7. Diggita
Simona Kruhar Gaberšček, izvršna urednica revije Marketing magazin in programska direktorica 7. Diggita
Barbara Randić, letošnja predsednica žirije za nagrade DIGGIT in vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik v podjetju Renault Nissan Slovenija
Barbara Randić, letošnja predsednica žirije za nagrade DIGGIT in vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik v podjetju Renault Nissan Slovenija
Na 7. slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah bodo nagrade DIGGIT podeljene že petič.
Na 7. slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah bodo nagrade DIGGIT podeljene že petič.
DIGGIT bo 12. junija s kakovostnimi in aktualnim programom v Ljubljano privabil vse tiste, ki želijo o svojem delu in vlogi v digitalnem svetu razmišljati drugače, s pozitivnim pogledom na prihodnost. Odličen program obljublja Simona Kruhar Gaberšček, izvršna urednica revije Marketing magazin in programska direktorica 7. Diggita.

»Odlična konferenca je zame tista, ki se postavi v kožo udeleženca, ga nagovori na osebni ravni in spodbudi k razmišljanju, kaj vse lahko spremeni ne le v poklicnem, temveč tudi osebnem življenju. Zato se bomo na letošnjem Diggitu v prvi vrsti posvetili zgodbam podjetij, ki so določeni vidik digitalnega okolja znala uporabiti v svojo korist in korist deležnikov,« o pričakujočem konferenčnem programu pravi Gaberščkova

Zakaj poskrbeti, da bo 12. junij rezerviran za DIGGIT?
»Osredotočili se bomo na primere dobrih (slovenskih) praks in se lotili perečih izzivov, s katerimi se sooča panoga digitalnega komuniciranja. Kako smo Slovenci zajahali val kriptomanije in zakaj smo pri tem tako uspešni v svetovnem merilu? So digitalni vplivneži prihodnost ciljno usmerjenega marketinga? Je organski (neplačljiv) doseg na Facebooku stvar preteklosti? Zakaj je Estonija lahko vzpostavila učinkovit sistem e-vlade? Kako lahko spletni oglasi postanejo (veliko) boljši? Katere izjemne digitalne inovacije oziroma nove digitalne produkte so v zadnjem letu uvedla slovenska podjetja? Kako umetna inteligenca spreminja nakupno izkušnjo? In ne nazadnje – kako v digitalni dobi najti srečo in svoj prostor pod soncem? Vse to – in še veliko več – so vprašanja, ki jih bomo naslovili na Diggitu in z njimi, upamo, navdihnili udeležence, da bodo začeli o svojem delu in vlogi v digitalnem svetu razmišljati drugače, s pozitivnim pogledom na prihodnost,« dodaja letošnja programska direktorica. 

»Tekmovanja so odlična motivacija za pripravo kakovostnih projektov, tako za naročnike kot tudi agencije«
Takšnega mnenja je Barbara Randić, letošnja predsednica žirije za nagrade DIGGIT, ki bo skupaj z devetimi člani žirije odločila, kdo bodo letošnji prejemniki kipcev za najboljše digitalne dosežke. Na 7. slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah bodo nagrade DIGGIT podeljene že petič. 

»Poleg kreativnih komunikacijskih rešitev bo fokus letošnje žirije za nagrade DIGGIT zagotovo na izboru in prepletu spletnih komunikacijskih kanalov ter njihovi uporabi za doseganje zastavljenih ciljev, predvsem želenih ciljnih skupin. Osredotočili se bomo tudi na inovativno rabo spletnih kanalov in napredne rešitve v digitalnem okolju,« pravi Randićeva.

Ob predsednici žirije bo o nagrajencih odločalo še devet članov žirije, in sicer Sanja Likar, direktorica strategij v digitalni agenciji Renderspace, Jaka Lenardič, direktor spletne agencije ENKI, Milena Jakovljevič, partnerica in vodja digitalnega marketinga v digitalni agenciji Mediodrom, Andreja Zadnik Andoljšek, namestnica izvršnega direktorja za marketing in razvoj pri Mercatorju, Dušan Boldin, digitalni strateg v agenciji AV studio, Uroš Mihelčič, direktor marketinga pri Fordu, Jasna Kajtazovič, direktorica razvoja in trženja v Abanki, Maka Lippai Senekovič, direktorica spletnega trženja pri podjetju Pro Plus, in Katarina Borovšak, vodja blagovne znamke v Radenski.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio