RAZISKAVA
23. 3. 2018

Razumevanje vpliva umetne inteligence

Se sprašujete, kaj so miti in kaj resnica o umetni inteligenci? Da bi zagotovili čim bolj realističen pogled na stanje o uporabi umetne inteligence v evropskem oglaševalskem prostoru, IAB Europe, v sodelovanju z digitalnim medijskim podjetjem Xaxis, vabi k sodelovanju v raziskavi. Rezultati bodo pokazali, kako številni deležniki oglaševalskega ekosistema, vključno z založniki, blagovnimi znamkami in medijskimi agencijami, uporabljajo umetno inteligenco in kako ocenjujejo njen vpliv na digitalno oglaševalsko industrijo.

Raziskava se med drugim osredotoča na:
  • definicijo umetne inteligence,
  • uporabo umetne inteligence in kjer najbolj koristi,
  • izzive pri uporabi umetne inteligence,
  • prihodnost delovne sile v digitalnem okolju.
Vsi sodelujoči bodo sodelovali v nagradnem žrebu, kjer lahko zadenejo eno od 10 naprav Google Home, prejmejo pa tudi kopijo poročila. 

Raziskava je do 27. aprila na voljo tukaj, vzame pa vam največ 10 minut časa.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio