DELAVNICA
14. 4. 2018

Prva iab.legal delavnica - praktičen in celovit prikaz najaktualnejših tem GDPR in digitalnega prava

IAB Slovenija organizira prvo iab.legal delavnico, ki spreminja pravne izzive digitalnega poslovanja v uporabne praktične rešitve.

» Pravo, praksa in razumljivi odgovori na najaktualnejša vprašanja digitalnega poslovanja. Mesec dni pred 25. majem dajemo poudarek priložnostim GDPR, brez panike in z dobrimi rešitvami.” Tako je prvo iab.legal delavnico označil Jaka Repanšek, nosilec delavnic in vodja sekcije za regulativo in pravne zadeve pri IAB Slovenija.

Praktična iab.legal delavnica bo poglobljeno in temeljito orisala nekatere najaktualnejše pravne izzive digitalnega poslovanja, s poudarkom na GDPR, avtorskih pravicah, oglaševalskem pravu ter odgovornostjo za vsebine na spletu. Ker je delavnica praktično zasnovana, se bomo v delovnih skupinah osredotočili na dejanske izzive, s katerimi se srečujemo pri uvajanju sprememb na podlagi GDPR, ter jih poskušali spremeniti v uporabne in praktične rešitve, ki bodo usmerjene v vašo konkurenčno prednost.


PRAKTIČEN IN CELOVIT PRIKAZ NAJAKTUALNEJŠIH TEM GDPR IN DIGITALNEGA PRAVA

1. DELAVNICA


S priznanimi strokovnjaki  IAB Slovenija:

Jaka Repanšek, IAB Slovenija / RePublis Media Consulting

Zoran Savin, IAB Slovenija

In posebnimi gosti prve iab.legal delavnice:

Neža Naglič, Renderspace

Anil Shrestha, Viberate


KDAJ: 25. april 2018, od 15.00 do 20.00 ure

KJE: GZS, Dimičeva 13, Ljubljana


Iab.legal delavnica je DIMAQ akreditirana, tako lahko imetniki DIMAQ certifikata za digitalni marketing z udeležbo pridobijo točke, potrebne za podaljšanje veljavnosti certifikata. Imetniki DIMAQ certifikata imajo 10 % popust na kotizacijo.

DIMAQ točke: 20 (slušatelj)


CENA IN POGOJI PRIJAVE:

Za člane IAB Slovenija: 175 EUR + DDV

Vsaka naslednja oseba iz istega podjetja: 90 EUR + DDV

Za nečlane IAB Slovenija: 290 EUR + DDV

Vsaka naslednja oseba iz istega podjetja: 150 EUR + DDV


PRIJAVE na: info@iab.si


PROGRAM:

1. DEL DELAVNICE - Najaktualnejši pravni izzivi digitalnega tržnega komuniciranja – GDPR, avtorske pravice, oglaševalsko pravo, odgovornost za vsebine na spletu.

15:00 – 15.30 – Registracija in kava pred dvorano

15.30 - 17.00 

V prvem delu bomo predstavili aktualne pravne izzive na področju digitalnega tržnega komuniciranja. Uvodoma bomo osvežili temeljno znanje o avtorskih pravicah (objava fotografij, avdio/video posnetkov, digitalni mediji), blagovnih znamkah, odgovornosti v spletnem komuniciranju, čezmejnih projektih in vprašanju pravic oseb, ki jih upodabljamo v naših gradivih tržnega komuniciranja. Vsa navedena področja bomo povezali tudi s spremembami na področju varstva osebnih podatkov (GDPR).  

Nadalje bomo predstavili temeljna praktična znanja, ki jih mora o Splošni uredbi o varstvu podatkov (GDPR) in Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) poznati sleherni komunikator, odločevalec, projektni vodja in vsi drugi, ki prihajamo v stik z osebnimi podatki. Ker se bliža 25. maj, ko bo uredba začela veljati, je ostalo le še nekaj mesecev za prilagoditev poslovnih in komunikacijskih procesov.

17.00 – 17.15 - ODMOR

2. DEL DELAVNICE - GDPR v digitalu: Praktična delavnica

17.15 - 18.15 

V praktičnem delu delavnice bomo najprej prikazali dobre prakse oblikovanja »GDPR compliant/skladnih« spletnih mest in digitalnih storitev, v nadaljevanju pa se bomo posvetili nekaterim vašim najbolj perečim vprašanjem. In sicer bomo skozi delo v skupinah razmišljali tako o priložnostih, ki jih prinašajo nova pravila o varstvu podatkov, kot tudi o stvareh, ki jih lahko postorite, da boste bolj pripravljeni dočakali 25. maj. Delo bo potekalo v obliki sodelovanja z drugimi udeleženci (formirali bomo »delovne« skupine), kjer boste s pomočjo fascilitatorjev razmišljali o pravnih, poslovnih in uporabniških aspektih konkretnih rešitev za uskladitev z GDPR v vašem podjetju.

18.15 – 18.30 - Odmor za piškotke


3. DEL DELAVNICE - Pogovor / Q&A 

18.30 - 19.30

V zadnjem delu delavnice bomo vsi skupaj pregledali rešitve, do katerih so prišla vsa omizja in tako delili znanja ter vpoglede v različne izzive, ki jih rešujejo. Ob tem bodo svoje mnenje z udeleženci delavnice delili vsi trije predavatelji. Tako bomo zelo praktično in hkrati kritično pregledali vse ideje ter zaključili delavnico z nekaj povzetki, ki bodo sledili iz teh idej.

O iab.legal delavnicah

Spremembe so edina stalnica. In če navedeno velja za splošno pravilo, lahko trdimo, da so izzivi, ki jih srečujemo v digitalnem okolju, samo še kompleksnejša verzija tega pravila. Digitalno je prodrlo v vse pore poslovanja, skoraj vsakega podjetja na trgu. Zato smo na IAB Slovenija, v sklopu sekcije za regulativo in pravne zadeve, uvedli prav posebno vrsto praktično naravnanih delavnic, ki vam bodo pomagale jadrati skozi te spremembe.

Zakaj so IAB Legal delavnice nujne za vse, ki poslujete na področju digitalnega marketinga?

  • strokovno pripravljene in vodene delavnice z Jako Repanškom (spec., univ.dipl.prav., MBA), ki je eden vodilnih strokovnjakov za pravna vprašanja digitalnega poslovanja v Sloveniji ter vodja sekcije za regulativo in pravne zadeve na IAB Slovenija in v Slovenski digitalni koaliciji,
  • v predavanja vključujemo strokovnjake različnih smeri, da lahko tako čim bolj praktično odgovarjamo na izzive,kot člani IAB Europe smo na tekočem z najaktualnejšimi pravnimi izzivi in pri mnogih aktivno sodelujemo na evropski ravni,
  • delavnice so zasnovane tako, da ponujajo odgovore na konkretna vprašanja,
  • delavnice potekajo v razumljivem jeziku in so praktično naravnane,
  • delavnice bomo izvajali 2-3 x letno in jih ves čas nadgrajevali z novimi izzivi,
  • znanje, izkušnje in dobre prakse iz najrazvitejših trgov prevajamo v uporabno znanje v Sloveniji.

O predavateljih

JAKA REPANŠEK je ustanovitelj svetovalne družbe RePublis ter vodja sekcije za regulativo in pravne zadeve na IAB Slovenija.

V oglaševalskih, medijskih, tehnoloških in internetnih podjetjih deluje že od leta 1996 in je eden vodilnih strokovnjakov za oglaševalsko, medijsko in digitalno pravo ter medijski management v Sloveniji, sodeloval je tudi pri ustanovitvi projektov NRB, RPN in MOSS v okviru Slovenske oglaševalske zbornice. 

Diplomiral je na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani (cum laude), specialistični podiplomski študij evropskega prava pa je opravil na skupnem programu Univerze v Cambridgeu in Pravne fakultete v Ljubljani ter zaključil tudi dve-letni podiplomski študij MBA v ZDA. Je član številnih domačih in mednarodnih strokovnih združenj ter aktivni predavatelj na konferencah in seminarjih v Sloveniji in tujini. V letošnjem letu je prevzel vodenje skupine za digitalno zakonodajo in okolje v okviru Slovenske digitalne koalicije (digitalna.si)med prvimi v Sloveniji pa je pridobil tudi strokovno kvalifikacijo za pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov (DPO).V prostem času strastno potuje in se predaja športnemu pilotiranju letal.

ZORAN SAVIN ima že več kot 15 let izkušenj iz digitalnega marketinga. Na tem področju je prisoten že od samih začetkov, panogo pa je sooblikoval v podjetjih kot so Mladina, Sonce.net, Kolektiva in nazadnje v Styriji, kjer je kot direktor skupine v Sloveniji vodil portala Mojedelo.com in Bolha.com.

Vseskozi je tudi zelo aktiven v organizacijah, ki spremljajo digitalno poslovanje. Tako je bil med leti 2006-2009 podpredsednik evropskega IAB in vodja ter ustanovitelj projekta AdEx za evropski prostor. Ravno tako je bil med ustanovitelji projekta MOSS (merjenje obiskanosti spletni strani), ki ga je tudi vodil več kot 10 let.


NEŽA NAGLIČ je oblikovalka uporabniške izkušnje v digitalni agenciji Renderspace. Ukvarja se z načrtovanjem spletnih mest, mobilinih aplikacij in digitalnih produktov in poskuša zagotoviti uporabnikom čim bolj prijetno in učinkovito uporabo le-teh. Zadnje čase se vse bolj ukvarja tudi z uporabniško izkušnjo zasebnosti, spremlja zakonodajo na tem področju in jo povezuje s praktičnimi aplikacijami ter z oblikovanjem vmesnikov, ki bi nam zagotovili bolj informirano in k ljudem usmerjeno interakcijo s tehnologijo.

ANIL SHRESTHA se je kot vodja produktnega razvoja (CPO) pridružil globalnemu start-upu Viberate.

Svojo poslovno pot je sicer začel v oglaševalski agenciji New Moment, pozneje pa soustanovil agencijo za zakup spletnega medijskega prostora I-Media.  Bil je tudi soustanovitelj agencije za spletne rešitve MediooNet in deloval kot vodja spletnega marketinga in razvoja produktov v podjetju Kitio mobile. V podjetju Styria digital marketplaces, je preživel štiri leta, kjer je vodil marketing in produktni razvoj za MojeDelo.com in Bolha.com. Bil pa je tudi prokurist podjetja. 
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio