SPLETNA TRGOVINA
6. 4. 2018

Zapuščanje nakupovalne košarice je del spletne nakupovalne izkušnje

Ena najbolj perečih težav spletnih trgovcev je zapuščanje spletne trgovine v fazi polne nakupovalne košarice, tik pred finalnim korakom nakupa. Z vidika potrošnikov pa je ravno ta del običajna faza v celotnem nakupovalnem procesu.

Glede na novo študijo, ki jo je opravila družba za optimizacijo uporabniških izkušenj ContentSquare, z izdelki polno nakupovano košarico tik pred nakupom zapusti kar 81 odstotkov spletnih kupcev, največ je tistih, ki zapustijo polno košarico oblačil, kar 40 odstotkov. Na drugem mestu so zapuščene nakupovalne košarice s tehničnimi izdelki, teh je 18 odstotkov, na tretjem mestu so s 16 odstotki izdelki za dom. Polne nakupovalne košarice pogosteje zapustijo ženske kot moški, prvih je dobrih 41 odstotkov, drugih pa slabe 4 odstotke manj. 

Najpogostejši razlog za opustitev spletnega nakupa so stroški. Okoli 74 odstotkov anketirancev je kot glavni razlog navedlo previsoki končni znesek nakupa, zaradi česar so se po opustitvi nakupa obrnili na druge spletne trgovine. Skoraj 9 odstotkov je kot razlog navedlo preveč možnosti, nekaj več kot 7 odstotkov pa slabo uporabniško izkušnjo.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio