IAB SLoveniji se je pridružilo 6 novih članov
IAB Sloveniji se je v prvem
četrtletju pridružilo šest novih članov iz različnih področij. Gre za podjetja,
ki želijo aktivno sooblikovati panogo digitalnega marketinga in so se IAB Sloveniji pridružila zaradi strateških ali praktičnih razlogov, kot so ugodnejša
izobraževanja in delavnice, dostop do raziskav in podobno.
Vsa podjetja, so v preteklih
letih naredila “digitalni preskok” in jih zato z veseljem pozdravljamo v naši
družbi:
Agencija 101
Viberate
Zavarovalnica
Triglav
Zemanta
Media24
Goodyear Sava Tires
Kaj o članstvu v IAB Slovenija menijo nekateri novi člani?
"Zavodu Iab Slovenija smo se pridružili, ker verjamemo v strokovnost pri snovanju in izvajanju digitalnih komunikacij. Digitalno oglaševanje dandanes predstavlja nepogrešljiv del komuniciranja in ponuja kreativni poligon, na katerem snujemo in uresničujemo kreativne presežke. Skupaj želimo aktivno sooblikovati razvoj panoge."
Dino Zupančič, direktor in partner, Agencija 101
“Za članstvo v IAB Slovenija smo se v skupini Media24 odločili, ker gre za mednarodno prepoznavno in ugledno institucijo, ki povezuje vse pomembne deležnike v panogi, založnike, agencije in oglaševalce. Ker smo v preteklih letih tudi sami veliko delali na prepoznavnosti, ugledu in utrjevanju svojega položaja na trgu ter se na njem pozicionirali kot uspešna, kredibilna in napredna medijska hiša, se nam zdi pomembno, da se predstavljamo in pojavljamo tudi v organizaciji, ki dela v korist vseh digitalnih igralcev na slovenskem medijskem prostoru; na ta način vsi skupaj promoviramo digitalno oglaševanje in s skupnimi močmi skrbimo za povečevanje njegovega deleža v oglaševalskem kolaču. Hkrati pa seveda pozdravljamo tudi praktične prednosti, ki nam jih članstvo ponuja: izobraževanja, delavnice, dostop do raziskav itd.”
Jerneja Kimovec, vodja digitalnih projektov, Media24