Članstvo
18. 4. 2018

IAB SLoveniji se je pridružilo 6 novih članov

IAB Sloveniji se je v prvem četrtletju pridružilo šest novih članov iz različnih področij. Gre za podjetja, ki želijo aktivno sooblikovati panogo digitalnega marketinga in so se IAB Sloveniji pridružila zaradi strateških ali praktičnih razlogov, kot so ugodnejša izobraževanja in delavnice, dostop do raziskav in podobno.

Vsa podjetja, so v preteklih letih naredila “digitalni preskok” in jih zato z veseljem pozdravljamo v naši družbi:

Agencija 101

Viberate

Zavarovalnica Triglav

Zemanta

Media24

Goodyear Sava Tires



Kaj o članstvu v IAB Slovenija menijo nekateri novi člani?

"Zavodu Iab Slovenija smo se pridružili, ker verjamemo v strokovnost pri snovanju in izvajanju digitalnih komunikacij. Digitalno oglaševanje dandanes predstavlja nepogrešljiv del komuniciranja in ponuja kreativni poligon, na katerem snujemo in uresničujemo kreativne presežke. Skupaj želimo aktivno sooblikovati razvoj panoge."

Dino Zupančič, direktor in partner, Agencija 101

“Za članstvo v IAB Slovenija smo se v skupini Media24 odločili, ker gre za mednarodno prepoznavno in ugledno institucijo, ki povezuje vse pomembne deležnike v panogi, založnike, agencije in oglaševalce. Ker smo v preteklih letih tudi sami veliko delali na prepoznavnosti, ugledu in utrjevanju svojega položaja na trgu ter se na njem pozicionirali kot uspešna, kredibilna in napredna medijska hiša, se nam zdi pomembno, da se predstavljamo in pojavljamo tudi v organizaciji, ki dela v korist vseh digitalnih igralcev na slovenskem medijskem prostoru; na ta način vsi skupaj promoviramo digitalno oglaševanje in s skupnimi močmi skrbimo za povečevanje njegovega deleža v oglaševalskem kolaču. Hkrati pa seveda pozdravljamo tudi praktične prednosti, ki nam jih članstvo ponuja: izobraževanja, delavnice, dostop do raziskav itd.”

Jerneja Kimovec, vodja digitalnih projektov, Media24

O IAB Slovenija in članstvu

Članstvo v IAB prinaša številne prednosti; neposreden dostop do najnovejših digitalnih trendov, izobraževalnih vsebin, znanj in raziskav (Adex), brezplačno udeležbo na izobraževalnih srečanjih IAB Akademija, ki omogoča članom mreženje, spoznavanje strokovnjakov digitalnega marketinga, sklepanje novih poslov ter brezplačno promocijo njihovih storitev. Članstvo v IAB prinaša tudi dodatne popuste na ostale izobraževalne dogodke in konference digitalno-marketinške industrije doma in v tujini. Ker deluje kot svetovalno – izobraževalni program, svojim članom zagotavlja ugodnejše izobraževanje in certificiranje po mednarodnem programu DIMAQ (Digital Marketing Qualification). Novost v tem letu pa so tudi IAB.LEGAL delavnice, prve praktične pravne delavnice, ki ponujajo pravno podporo vašemu digitalnemu poslu. Članom IAB Slovenija, so prav tako na voljo ugodneje.


O IAB Slovenija

Zavod IAB Slovenija je panožno združenje, ki se ukvarja z aktivno promocijo in podporo razvoju digitalnega in interaktivnega oglaševanja. Ustanovljen je bil maja 2014, kot odgovor na hitro rastoči trg digitalnega oglaševanja po celem svetu. Je del globalne mreže IAB in član IAB Europe. V Sloveniji združuje preko 30 članov iz področja digitalnega komuniciranja.

Glavni cilji Zavoda IAB Slovenija so:

  • aktivna promocija in podporaslovenskemu digitalnemu oglaševanju,
  • ustrezno izobraževanje inširjenje dobrih praks,
  • uvajanje standardov inregulative,
  • izvajanje različnih raziskav napodročju digitalnega oglaševanja in marketinga,
  • prizadevanje za rast deležadigitalnega oglaševanja v slovenskem oglaševalskem kolaču.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio