INTERACT 2018
12. 4. 2018

Interact 2018: digitalno oglaševanje evropski ekonomiji letno prispeva kar 526 milijard evrov

Interact 2018 bo 23. in 24. maja v Milanu.
Interact 2018 bo 23. in 24. maja v Milanu.
Slogan letošnje konference Interact 2018 je »Disrupt. Adapt. Reinvent.«
Slogan letošnje konference Interact 2018 je »Disrupt. Adapt. Reinvent.«
Randall Rothenberg, IAB
Randall Rothenberg, IAB
Evgenij Morozov, avtor uspešnice »The Net Delusion - the Dark Side of Internet Freedom« (foto: opentranscripts.org)
Evgenij Morozov, avtor uspešnice »The Net Delusion - the Dark Side of Internet Freedom« (foto: opentranscripts.org)
Townsend Feehan, predsednica uprave IAB Europe (foto: The Parliament Magazine)
Townsend Feehan, predsednica uprave IAB Europe (foto: The Parliament Magazine)
Na letošnjem največjem srečanju IAB Europe Interact 2018 bodo udeleženci na enem mestu imeli možnost slišati številne govorce, ki digitalno oglaševanje poznajo iz različnih zornih kotov. Vsi pa bodo stremeli k predstavitvi, kako prevetriti in najti novi pristop k digitalnemu oglaševanju, industriji, ki evropski ekonomiji letno prispeva kar 526 milijard evrov

V Evropski uniji je tržna rast v veliki meri odvisna od digitalnega oglaševanja, ki evropskemu gospodarstvu prispeva 526 milijard evrov letno in kar v 90 odstotkih pospešuje investicije v oglaševanje. Se pa digitalni ekosistem sooča s številnimi izzivi kot so nove tehnologije, konkurenca, mednarodno turbulenco in spreminjanje regulativnih sprememb. Zato je prihodnost digitalnega oglaševanja, bolj kot kadar koli prej, težko predvidljiva. 

Na dvodnevni konferenci, ki bo potekala 23. in 24. maja v Milanu, z rdečo nitjo »Disrupt. Adapt. Reinvent.«, se bodo govorci zato osredotočili predvsem na prihodnost digitalnega ekosistema, ki vključuje tako oglaševalce kot založnike, pa tudi tehnološka oglaševalska podjetja, politike in regulatorjev. Preučili bodo sile, ki motijo digitalno sfero, kako se lahko podjetja prilagajajo in kako na novo odkrijejo digitalni ekosistem, z namenom zagotoviti trdno podlago za rast poslovanja v prihodnosti. 

Na Interactu 2018 bodo udeleženci med drugim izvedeli:
  • IAB Europe in IHS Markit bosta razkrila rezultate AdEx-ovega poročila, ki bo ponudil nov vpogled v stanje evropskega trga digitalnega oglaševanja. 
  • Najvišji evropski nadzornik za varstvo podatkov Giovanni Buttarelli bo odgovoril na vprašanja predsednika IAB Europe Constantine Kamarasa o prihodnosti podatkov in digitalnega oglaševanja.
  • Evgenij Morozov, avtor uspešnice »The Net Delusion - the Dark Side of Internet Freedom«, ki je bil imenovan za enega izmed 28 najvplivnejših ljudi, ki bodo oblikovali Evropo leta 2018, bo razkril, kaj se zgodi, ko digitalni velikani zapustijo digitalno oglaševanje.
  • Franck Sineau, direktor oddelka za globalne medije v podjetju Richemont, bo pokazal, kako je vodilno svetovno podjetje za prestižno blago zavezano digitalnim platformam, kako uporablja podatke in kako razvijajo svoj pristop na področju digitalne preobrazbe.
  • Globalne oglaševalske blagovne znamke, kot so Coca-Cola, Nestlé in Diageo, bodo razpravljali o tem, kaj pričakujejo na področju digitalnega oglaševanja.
  • Evropski založniki, vključno s podjetji Schibsted, The Telegraph in Axel Springer, bodo razpravljali o razvijajočih se poslovnih modelih, ki odpirajo možnosti za nove prihodke. 
  • Randall Rothenberg, IAB, bo podrobno predstavil inovativno raziskavo IAB o novem svetu t.i. neposrednih blagovnih znamk in posledicah za medije, oglaševanje in trženje.
  • Šampioni na področju zasebnosti, kot so MediaMath, AppNexus, Quantcast in OneTrust bodo razpravljali o globalni uporabi »IAB Europe Transparency & Consent Framework«, ki izdajateljem, oglaševalcem in tehnološkim podjetjem omogoča skladnost z GDPR.
  • Tehnološki pionirji iz Exchange Wire, Exchange Exchange in ProgRox bodo preučili možnosti za preoblikovanje digitalne dobavne verige.
  • Vodilni strokovnjaki bodo ocenili, ali so umetna inteligenca, virtualna resničnost, digitalno zunanje oglaševanje (DOOH), digitalno avdio oglaševanje in druge nove tehnologije resnično vroče ali ne.
  • Strokovnjaki IAB Europe bodo zagotovili usposabljanje o skladnosti na področju GDPR.
Townsend Feehan, predsednica uprave IAB Europe, pravi: "Veselim se, da bomo v letošnjem letu sodelovali z vodilnimi na področju digitalnih tehnologij. V nestabilnem političnem ozračju, novi politiki in regulaciji, je letošnji Interact odlična priložnost, da se srečamo s kolegi iz stroke, se od kreatorjev trendov v industriji čim več naučimo, se soočimo z novimi stališči in razpravljamo o najnovejših vprašanjih, ki zadevajo današnjo digitalno industrijo. Vabljeni!"



© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio