SPLETNA TRGOVINA
11. 4. 2018

Generacija Z ima rada različne nakupovalne kanale

Blagovne znamke in trgovci vedno večje zanimanje kažejo za generacijo Z. Posamezniki, rojeni po letu 1995, vstopajo v dobo odraslosti in postajajo vedno bolj relevantna ciljna skupina. Podatki letošnje raziskave investicijske banke Piper Jaffray»Taking Stock of Teens«, ki je preučevala nakupovalno vedenje ameriških najstnikov, kažejo, da se je potrošnja pri najstnikih od lanske jeseni povečala za 6 odstotkov, na letni ravni pa za 2 odstotka. Čas, ki ga namenjajo spletnemu nakupovanju se je naletnem nivoju povečaj na 19 odstotkov (iz 17 %). Medtem pa manj časa preživijo v »dejanskih« trgovinah, iz 41 odstotkov na  38.

Zanimivo pa so rezultati raziskave tehnološkega podjetja Salsifynekoliko drugačni. Pripadniki generacije Z, torej tisti, stari 24 in manj, bi naj raje kupovali v trgovinah kot na spletu 34 % vs. 32 %).

Zdi se, da ima generacija Z rada različne nakupovalne kanale, kot večina potrošnikov. Po podatkih finančnega podjetja Cowen, okoli 30 odstotkov generacije Z najraje kupuje na Amazonu, v trgovinah in spletnih tržnicah. Po podatkih raziskave Piper Jaffray imajo med digitalnimi trgovinami najraje Amazon, tam kupuje okoli 44 odstotkov generacije Z. Z velikim zaostankom sledijo spletne trgovine Nike (6 %), American Eagle (4 %) in Urban Outfitters (3 %).

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio