BLOCKCHAIN
4. 5. 2018

Bi lahko s tehnologijo blockchain zmanjšali stroške oglaševanja?

Industrija digitalnega trženja in medijev skrbno preučuje, ali lahko tehnologija blockchain pomaga pri reševanju nekaterih resnih izzivov s preglednostjo, goljufijami in zasebnostjo. V letošnjem letu se bodo strokovnjaki posvetili predvsem preizkušanju in učenju, ocenjujejo na portalu eMarketer.

»Večina zanimanja digitalnih oglaševalskih entrov za aplikacije, ki temeljijo na verigah podatkovnih blokov, temelji na zagotavljanju preglednosti programskih ekosistemov, ki so bili v zadnjih letih kot črne škatlice polne goljufij,« je povedala Nicole Perrin, višja analitičarka pri eMarketerju in avtorica poročila »Obljuba tehnologije blockchain: kako jo digitalno oglaševanje lahko izkoristi za povečanje preglednosti, zmanjšanje trenj in reševanje izzivov na področju identitete potrošnikov.«

Upravljanje z identiteto je za strokovnjake digitalnega trženja in marketinga ključno področje, sploh z veljavnostjo GDPR, ki se nanaša predvsem na zagotavljanje zasebnosti in varnosti podatkov potrošnikov. Blagovne znamke so tako dolžne poskrbeti za transparentnost in pregledno pot pridobivanja osebnih podatkov. 

Eden od izzivov, ki bi ga morda lahko rešila tehnologija blockchain, je tako imenovani »ad tech tax«. Sem spadajo vse pristojbine, ki nastanejo pri premiku medijskega budžeta od prodajalca in agencije preko različnih partnerjev v programskem prostoru, vključno s tržniki oglasnega prostora, platformami za povpraševanje, ponudniki podatkov, storitev preverjanja oglasov, izmenjave ipd. Vsa pot, ki se zgodi, preden oglasi dosežejo izdajatelja. Pristojbine se kopičijo in večajo stroške oglaševanja.

Po podatkih tržnega podjetja Warc so oglaševalci v 2017 za »ad tech tax« globalno porabili skoraj 35 milijard dolarjev, kar znaša približno 55 odstotkov izdatkov za programatično oglaševanje. 

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio