DRUŽBENA OMREŽJA
4. 5. 2018

IG objave vredne milijon dolarjev

(foto: W Magazine)
(foto: W Magazine)

Po podatkih podjetja, ki se ukvarja z analitiko družbenih omrežij, D'Marie Analytics, so Instagram objave Kylie Jenner, ki nosijo oznako #sponsored ali #ad vredne več kot milijon ameriških dolarjev. Najmlajša članica družine Kardashian-Jenner tako prevzema vodstvo med najvplivnejšimi na družbenih omrežjih.

»Kylie je nedvomno globalna blagovna znamka, zaradi katere marsikdo zavija z očmi. Vendar ji gre priznati, da je uspešna mlada podjetnica, ki ji je uspelo preseči mejnik v marketinški in oglaševalski industriji,« pravi Frank Spadafora, izvršni direktor pri D'Marie Analytics. »Vrednost vplivanja nenehno niha, kot borzni trg, Kylie pa uspeva dosledno ustvarjati vsebino, ki jo njeno občinstvo z zanimanjem pričakuje. Pri tem Kylie zmeraj ostaja zvesta predvsem sebi.«

20-letna novopečena mama ima na Instagramu 108 milijonov sledilcev, njene objave pa redno zberejo na milijone všečkov. Fotografija njene hčerke Stormi Webster, ki jo je objavila v začetku leta, velja za največkrat všečkano objavo na Instagramu.

Po podatkih D'Marie Analytics ima Jenner na Facebooku, Twitterju in Instagramu skupaj več kot  154.775.000 sledilcev. Trenutno pa objavlja sponzorirane objave za blagovne znamke Postmates, Waist Gang Society in Fit Tea Wraps.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio