DOGODKI
9. 5. 2018

Za velike kipce DIGGIT se poteguje 70 del

Peta podelitev zlatih in velikih nagrad DIGGIT po potekala 12. junija v ljubljanskem hotelu Union, po programskem delu 07. konference DIGGIT.
Peta podelitev zlatih in velikih nagrad DIGGIT po potekala 12. junija v ljubljanskem hotelu Union, po programskem delu 07. konference DIGGIT.
»Poleg kreativnih komunikacijskih rešitev se bo letošnja žirija za nagrade DIGGIT osredotočila še na izbor in preplet spletnih komunikacijskih kanalov ter njihovo uporabo za doseganje zastavljenih ciljev, predvsem želenih ciljnih skupin. Usmerili se bomo tudi k inovativni rabi spletnih kanalov in naprednim rešitvam v digitalnem okolju,« je povedala predsednica žirije za nagrade DIGGIT Barbara Randić.
»Poleg kreativnih komunikacijskih rešitev se bo letošnja žirija za nagrade DIGGIT osredotočila še na izbor in preplet spletnih komunikacijskih kanalov ter njihovo uporabo za doseganje zastavljenih ciljev, predvsem želenih ciljnih skupin. Usmerili se bomo tudi k inovativni rabi spletnih kanalov in naprednim rešitvam v digitalnem okolju,« je povedala predsednica žirije za nagrade DIGGIT Barbara Randić.
Na 07. slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah DIGGIT, ki bo 12. junija 2018 v ljubljanskem GH Union, bodo že petič podeljene nagrade za izjemne dosežke na področju digitalnega komuniciranja v Sloveniji. Zanje se letos poteguje 70 prijavljenih del. Največ prijav so organizatorji zabeležili v kategoriji trgovina, največ del pa je prijavila agencija Mediodrom.

Desetčlanska strokovna žirija bo v drugi polovici maja, ko bo potekalo finalno žiriranje, ocenjevala 70 prijavljenih del v 16-ih kategorijah. Največ prijav so organizatorji zabeležili v kategoriji trgovina ter v kategoriji hrana in pijača.

V tekmo za digitalne presežke je največ del prijavila digitalna agencija Mediodrom, kar 14. Sledi Agencija 101 s šestimi prijavami, tretje mesto si delita AV studio in Renderspace, vsaka s petimi prijavljenimi deli

In kateri so po mnenju Barbare Randić, vodje tržnih komunikacij za regijo Adriatik v podjetju Renault Nissan Slovenija in letošnje predsednice žirije za nagrade DIGGIT, ključni elementi odlične digitalne komunikacijske kampanje? »To so zagotovo pravo sporočilo za ciljne skupine, personalizacija sporočila glede na komunikacijski kanal in ciljno skupino, natančno ciljanje in nenazadnje inovativne rešitve v digitalnem okolju,« pravi Randićeva.

Kreativne rešitve, nastale v preteklem letu, bo poleg Randićeve ocenjevalo še devet članov žirije. Pri izboru presežkov na področju digitalnega komuniciranja bodo sodelovali še Sanja Likar, direktorica strategij v digitalni agenciji Renderspace, Jaka Lenardič, direktor spletne agencije ENKI komunikacije, Milena Jakovljevič, strateška direktorica in solastnica agencije Mediodrom, Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnih komunikacij pri Mercatorju, Dušan Boldin, digitalni strateg v agenciji AV studio, Uroš Mihelčič, vodja trženja pri Fordu, Jasna Kajtazovič, direktorica službe za razvoj in marketing v Abanki, Maka Lippai Senekovič, vodja oddelka internetnega trženja pri Pro Plusu, in Katarina Borovšak, vodja blagovne znamke v Radenski.






© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio