DRUŽBENA OMREŽJA
30. 6. 2018

Hornet z akcijo »True Colors« spodbuja svobodno izražanje identitete LGBTQ

Največja družbena platforma »gay« skupnosti Hornet je z navdihujočimi zgodbami v okviru globalne kampanje »True Colors« počastila LGBTQ+ skupnost. Kampanja obsega zbirko obarvanih črno belih fotografij posameznikov iz LGBTQ skupnosti iz 19. in 20. stoletja. Kronologija videoposnetka vključuje predmete, ki so bili nekoč last romantične veze Oscarja Wilda in lorda Alfreda Douglasa, pa fotografije pripadnikov druge svetovne vojne in zgodnjih trans-aktivistov Marshe P. Johnson in Sylvie Rivera. Ne manjka pa niti aktualni zakonski par, ki ga tvorita Rob Smith in Misha Safronov.

Videoposnetek klasično zaznamuje glasba Cyndi Lauper iz osembedestih »True Colors«, ki jo tokrat izvaja moški »gay« glasbeni zbor Los Angelesa.

Christof Wittig, glavni izvršni direktor in soustanovitelj družbenega omrežja Hornet, je dejal: »Kot globalno medijsko podjetje želimo LGBTQ posameznikom omogočiti ciljno in izpopolnjujoče povezovanju. S tem namenom smo se lotili kampanje #HornetTrueColors, ki mlajšim generacijam skupnosti pripoveduje zgodbo o povezovanju in vključenosti.«

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio