DIGITALNO
5. 7. 2018

Storitve na zahtevo: nujnost ali udobje

Še pred nekaj leti smo težko našli dobro aplikacijo za vožnjo po hribih ali običajne storitve, kot je hitra dostava. Nekatere storitve na zahtevo še zmeraj nimajo velike teže in morda med potrošniki potreba po njih nikoli ne bodo prevladala. 

Maja 2018 je britansko medijsko podjetje Toluna med ameriškimi uporabniki interneta opravil raziskavo o tako imenovanih digitalnih disruptorjih, podjetjih, ki so s spletnimi in mobilnimi aplikacijami spremenila tradicionalni način delovanja. Podjetja kot so Uber, Slack in Shutterfly.

Po podatkih raziskave večina potrošnikov, več kot 70 odstotkov, najraje uporabljala trgovce na drobno, kot so Amazon ali Walmart. 61 odstotkov potrošnikov najraje sledi ponudnikom zabavnih vsebin kot sta Netflix in Hulu, 35 odstotkov jih najraje koristi prevozne storitve kot na primer Lyft. 19 odstotkov potrošnikov naroča hrano, 13 odstotkov jih plačuje naročnino za razne popuste in posebne ponudbe pri različnih blagovnih znamkah garderobe. Pri slednjih je zanimivo to, da kar 10 odstotkov tistih, ki so plačevali naročnino, ugodnosti nikoli niso koristili. 

Na vprašanje, katere ponudnike storitev bi najbolj pogrešali, so potrošniki najprej navedli trgovske storitve (66 %) in zabavne vsebine (55 %). 

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio