TEHNOLOGIJA
8. 7. 2018

Stroški, varnost in zasebnost so glavni izzivi pametnih naprav za dom

Pametna tehnologija za dom, kot na primer pametna televizija in razsvetljava, je že nekaj časa v ponudbi, druge pametne naprave, kot so pametni hladilniki in pomivalni stroji, so sicer že na voljo, vendar ponudniki menijo, da jih potrošniki še niso v veliki meri sprejeli v svoje domove. 

Januarska raziskava ameriškega podjetja Fluent LLC sicer kaže, da ima več kot polovica ameriških uporabnikov interneta (55 %) doma neko obliko pametne tehnologije. Najpogosteje je to pametna televizija (38 %), sledi osvetlitev (17 %), nato termostati (16 %) in varnostni sistemi (14 %). Kuhinjski aparati so imeli najnižjo raven lastništva (7%) med omenjenimi.

Rezultati junijske raziskave britanskega tržno-raziskovalnega podjetja YouGov pa pravijo, da se 62 odstotkov ameriških potrošnikov zaveda obstoja  pametnih naprav, vendar ne vedo veliko o njih. Tako meni 67 odstotkov potrošnikov, starih 35 ali več, medtem ko je 52 odstotkov potrošnikov, starih od 18 do 34 let, meni, poznalo pametne naprave, a jih ne razumejo v celoti. Več kot četrtina (26 %) slednjih pa trdi, da o pametnih napravah za dom vedo veliko. Le 9 odstotkov vprašanih, v vseh starostnih skupinah, nikoli ni slišalo za pametne naprave.

Največji pomislek glede uporabe pametnih naprav so stroški. To navaja 31 odstotkov vprašanih, starih od 18 do 34 let, in 38 odstotkov starih več kot 35. Dodatne skrbi so predvsem varnost in zasebnost.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio