DRUŽBENA OMREŽJA
10. 7. 2018

Reddit želi ojačati svojo oglaševalsko ponudbo

Podjetje Reddit, lastnik kontroverzne istoimenske spletne platforme, ki je postala priljubljen prostor za razprave o igrah, politiki, pornografiji in govoricah o slavnih, je ena od petih najbolj obiskanih spletnih mest. Za razliko od gigantov kot so Google, Facebook in Amazon, ima Reddit, kar zadeva možnosti oglaševanja, na voljo le oglasne pasice in promocijske objave. Podjetje, ki je v juniju upihnilo 13 svečko  zdaj išče načine, kako razširiti svojo oglaševalsko ponudbo

Na nedavnem festivalu kreativnosti Cannes Lions so predstavniki desetih oglaševalskih agencij CNBC povedali, da so v zadnjem letu sestankovali s podjetjem Reddit. Zanimale so jih predvsem možnosti, kako lahko blagovne znamke na njihovi strani čim bolje dosežejo svoje ciljne skupine.  
Med novejšimi možnostmi oglaševanja na Redditu je tako imenovali »top post takeover«, ki blagovnim znamkam omogoča, da se njihova vsebina prikaže na želeni prvi strani. Ko uporabnik obišče spletno platformo je blagovna znamka vidna na top poziciji v viru vsebine in v stranskem stolpcu. 
Do zdaj o poslovnih načrtih in dosežkih Reddita ni bilo slišati veliko. Podjetje bi v letu 2018 naj doseglo 100 milijonov dolarjev prihodkov. Za primerjavo, Twitter, ki ima približno enako količino aktivnih mesečnih uporabnikov, je v prvem četrtletju ustvaril okoli 655 milijonov dolarjev prihodkov od oglaševanja. Google je v lanskem letu poročal o 95 milijardah dolarjev prihodkov od oglaševanja, Facebook jih je zaslužil okoli 40 milijard. Tudi Amazon, ki večino prihodkov beleži iz e-trgovine in računalništva v oblaku, ima veliko večjo oglaševalsko dejavnost kot Reddit. V zadnjem četrtletju je dosegel približno 2 milijardi ameriških dolarjev prihodkov od oglaševanja.

Večje oglaševalske možnosti so za Reddit vsekakor smiselne. Podjetje ima več kot 330 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov in beleži 18 milijard ogledov strani na mesec. Njeni uporabniki komentirajo aktualne dogodke, objavljajo članke in sodelujejo v intervjujih AMA (Ask Me Anything) s slavnimi in vplivnimi. Med njimi je bil letos februarja že šestič Microsoftov ustanovitelj Bill Gates, v 2012 je imel svoj AMA celo predsednik Barack Obama.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio