SPLETNA TRGOVINA
16. 7. 2018

Amazon brez prave konkurence

Amazon postaja sinonim za ameriško e-trgovino. Po oceni spletnega analitičnega portala eMarketer bo v letošnjem letu tržni delež te e-trgovine dosegel zavidljivih 49 odstotkov, kar je okoli 6 odstotkov več kot v preteklem letu. Amazon tako zajema skoraj 5 odstotkov celotnega ameriškega maloprodajnega trga. 

Amazon naj bi s prodajo letos zaslužil dobrih 258 milijard ameriških dolarjev, kar je 29 odstotkov več kot lani. Velik delež prodaje bo letos odpadel na Amazonovo tržnico, okoli 68 odstotkov, medtem ko delež direktne prodaje znaša koli 32 odstotkov. » Nenehna rast Amazona ne preseneča,« pravi glavni analitik pri eMarketerju Andrew Lipsman. »Več kot je kupcev, več ponudnikov želi biti del te zgodbe, kar je dobro izhodišče za Amazon.«

Računalniška oprema in elektronika velja za vodilno kategorijo prodajanih izdelkov na Amazonu, in bo v njegovo blagajno prinesla okoli 66 milijard ameriških dolarjev, to pa predstavlja več kot četrtino maloprodajnega poslovnega poslovanja v tej kategoriji izdelkov.
V preteklem letu se je na drugo mesto zavihtela kategorija oblačil in modnih dodatkov in tako prehitela knjige in glasbo. Prodaja oblačil naj bi se letos povečala za več kot 38 odstotkov in dosegla dobrih 39 milijard ameriških dolarjev. Ta kategorija bo predstavljala 15 odstotkov e-poslovanja podjetja Amazon in 38 odstotkov vse spletne prodaje z oblačili v ZDA.

Druge hitro rastoče kategorije izdelkov na Amazonu so hrana in pijača ter zdravje, izdelki za osebno nego in lepoto. Hrana in pijača bo v letošnjem letu zrasla za več kot 40 odstotkov, medtem ko bodo izdelki za zdravje in lepoto skočili za skoraj 38 odstotkov. Kljub temu obe kategoriji predstavljata le majhen delež ameriške maloprodaje v ZDA.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio