IAB Europe raziskava
6. 9. 2018

IAB Europe raziskava o vplivu umetne inteligence na digitalno oglaševanje

IAB Europe raziskava o vplivu umetne inteligence na digitalno oglaševanje
IAB Europe raziskava o vplivu umetne inteligence na digitalno oglaševanje

Medijska agencija Xaxis, je v sodelovanju z IAB Europe, pripravila vse evropsko študijo vpliva umetne inteligence na digitalno oglaševanje danes in v prihodnje.

Raziskava je zaobjela preko 1000 + odločevalcev digitalne industrije, ki vključujejo oglaševalce, agencije, založnike ter posrednike.

Rezultati raziskave so pokazali, da večina anketirancev prepoznava vpliv umetne inteligence na boljše rezultate znotraj ekosistema digitalnega oglaševanja. Mnogo anketirancev se je strinjalo s trditvijo, da bo umetna inteligenca naslednja »industrijska revolucija«, ki bo povzročila velike spremembe v industriji digitalnega oglaševanja. Kljub temu, pa so anketiranci poudarili nekatere ključne pomisleke, ki jih prinaša umetna inteligenca na področju digitalnega oglaševanja in sicer zmanjšanje človeškega nadzora in vpogleda v AI.

Glavni izziv tako ostaja ohranjanje pozitivnega in produktivnega ravnovesja med umetno inteligenco, človeško delovno silo in končnim naročnikom.


Glavne izsledki raziskave:


• 80% anketiranih meni, da je umetna inteligenca naslednja »industrijska revolucija«.

• Skoraj 80% anketirancev meni, da dobro razume pomen umetne inteligence.

• Umetna inteligenca ima pozitiven vpliv na poslovne cilje. Skoraj 50% anketirancev je mnenja, da je umetna inteligenca izboljšala produktivnost in povečala njihovo konkurenčno prednost.

• Umetna inteligenca omogoča učinkovito ciljanje potrošnikov in s tem boljše doseganje ciljev digitalnega oglaševanja, po načelu ciljati pravega človeka, na pravem mestu ob pravem času. Boljše doseganje ciljev s pomočjo umetne inteligence je navedlo kar 61% agencij, 43% založnikov ter 53% posrednikov. Poleg tega je 30% oglaševalcev navedlo hitrejše in lažje prepoznavanje uporabnikov oziroma svojega občinstva, prav tako 55% agencij, 40% založnikov ter 42% posrednikov.

• Ključni pomisleki vpliva umetne inteligence so: manjši človeški nadzor (47 %) in slabši vpogled v delovanje umetne inteligence (55 %).


Celotno raziskavo si lahko ogledate TUKAJ.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio