IAB AKADEMIJA
6. 9. 2018

DOBRE DIGITALNE PRAKSE NA 11. IAB AKADEMIJI

11. IAB Akademija tokrat na temo dobrih digitalnih praks.
11. IAB Akademija tokrat na temo dobrih digitalnih praks.

Z organizacijo izobraževalno-povezovalnih dogodkov, Zavod IAB Slovenija svojim članom in širše, zagotavlja nova digitalna znanja ter jih med seboj povezuje. Tak dogodek je zagotovo IAB Akademija, ki se bo v letošnjem letu odvila štirikrat.

Tretja IAB Akademija letos in že 11. zaporedna, se bo tokrat osredotočila na praktične primere in zanimive digitalne rešitve. Z nami bodo priznana slovenska podjetja, člani IAB Slovenija, ki v svojem poslovanju iščejo, povezujejo in odkrivajo vedno nove in zanimive digitalne rešitve.

Med drugim bomo lahko prisluhnili dobrim medijskim rešitvam podjetja Tsmedia, ki bo predstavilo izvajanje projektov preko različnih digitalnih platform. Komplementarnost televizije, spleta in zunanjih digitalnih zaslonov z vidika širjenja dosega uporabnikov, podajanja vsebine in oglaševanja.

Kako UX pripomore k boljšemu produktu za končnega uporabnika ter hkrati sledi poslovnim ciljem naročnika in zniža stroške produkcije? Iz agencije Renderspace, nam bodo predstavili nekatere metode UX raziskovanja in oblikovanja v dejanskih projektih: card sorting za postavitev strukture in kategorizacijo vsebine, izdelava žičnih modelov in prototipov za hitro preverjanje koncepta z vsemi deležniki projekta, uporabniško testiranje končnega produkta in še kaj.

Z nami bosta tudi Zemanta in W3B, agencija za digitalni marketing in oglaševanje, ki bosta predstavila dobre digitalne prakse iz področja nativnega oglaševanja. Pridružila pa se nam bo tudi Agencija 101 in nam na konkratnih primerih pokazala, kako z dobrimi kreativnimi idejami zagotoviti najboljše marketinške rešitve.

PROGRAM

13.00 – 13.30  Primeri dobre digitalne prakse podjetja Tsmedia (mag. Alen Savič, Tsmedia)

13.30 – 14.00  Splet okoliščin: Kako različne okoliščine vplivajo na digitalno strategijo,

                          predstavljeno na primerih Unicef Escape room, UnionEuroBARsket, Pizza-

                          potizza Donat Mg (Ana Šušteršič, Sašo Petek, Agencija 101)

14.00 – 14.30  UX raziskovanje in oblikovanje: konkretni primeri in konkretne koristi

                         (Miha Ceglar, Renderspace)

14.30 – 14.50 ODMOR

14.50 – 15.20  Dobre prakse nativnega oglaševanja, (Boštjan Špetič, Zemanta)

15.20 – 15.50  Sožitno oglaševanje – story sequencing kot način optimizacije kampanje

                          (Denis Jakin, W3B, agencija za digitalni marketing in oglaševanje)

15.50 – 16.00  Q&A


KDAJ: 25. september, od 13.00 – 16.00

KJE: GZS Slovenija, Dimičeva ulica 13, Ljubljana


PRIJAVE na: info@iab.si

Udeležba na dogodku je za člane IAB Slovenija ter njihove poslovne partnerje (po predhodnem dogovoru z IAB) brezplačna. Znesek kotizacije za nečlane je 120 EUR (+ddv).

Vabljeni vsi imetniki DIMAQ strokovnega certifikata za digitalni marketing, ki si z udeležbo na dogodku lahko pridobite točke, potrebne za podaljšanje DIMAQ strokovnega certifikata.

DIMAQ točke: 15

Imetniki DIMAQ certifikata, ki niso člani IAB Slovenija, imajo možnost brezplačnega obiska enega dogodka po svojem izboru.


© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio