iab europe raziskava
12. 9. 2018

Izzivi založnikov v programatičnem oglaševanju

IAB Europe vabi vse založnike, k sodelovanju v raziskavi o programatičnem oglaševanju.
IAB Europe vabi vse založnike, k sodelovanju v raziskavi o programatičnem oglaševanju.

IAB EUROPE v sodelovanju s podjetjem Oath, poziva vse založnike k sodelovanju v raziskavi, ki vodi k boljšemu razumevanju izzivov, s katerimi se soočajo založniki pri ustvarjanju prihodkov iz programatičnega oglaševanja.

Rezultati raziskave bodo služili pri oblikovanju strategij digitalne industrije do programatičnega oglaševanja.

S sodelovanjem v raziskavi, boste tudi vključeni v nagradno igro, kjer se boste potegovali za Instax SQ6 kamero in nekaj Oathovih priročnih daril.

Raziskava je odprta do 14. septembra in vam bo vzela največ 15 minut. Vaši odgovori bodo obravnavani zaupno.

Raziskava naslavlja naslednja področja:

·      Monetizacija

·      Oglaševalske oblike

·      Vsebinske strategije


SODELUJ v raziskavi.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio