IAB Europe Webinars
18. 9. 2018

IAB EUROPE ORGANIZIRA ŠTEVILNE SPLETNE SEMINARJE

IAB Europe vabi, da se pridružite zanimivim spletnim seminarjem t.i. webinarjem, ki obravnavajo aktualne teme iz področja digitalnega marketinga. Trenutno so razpisani trije webinarji, prijave pa tudi že odprte.

Vpogled v nagrajene digitalne prakse - "IAB Europe 2018 Reserach Awards", 20. septembra

Digitalna transformacija, 9. oktobra ob 14.00

Načelo transparentnosti in privolitve, 25. septembra od 15.30 - 18.00


Vpogled v nagrajene digitalne prakse - "IAB Europe 2018 Reserach Awards"

IAB Europe webinar - Vpogled v nagrajene digitalne prakse "IAB Europe 2018 Research Awards"
IAB Europe webinar - Vpogled v nagrajene digitalne prakse "IAB Europe 2018 Research Awards"

Pridružite se webinarju 20. septembra ob 15. uri, kjer boste lahko prisluhnili najboljšim, nagrajenim praksam »IAB Europe 2018 Research Awards« iz področja učinkovitega digitalnega oglaševanja in sledljivosti uporabnika na vseh kanalih in napravah.

Na prvem od dveh webinarjev, se nam bodo predstavili zmagovalci »IAB Europe 2018 Research Awards«. Tovrstne nagrade dajejo mesto in veljavo raziskovalnim projektom, ki prispevajo k razvoju digitalne oglaševalske industrije.

Spremljali bomo lahko zmagovalne digitalne prakse naslednjih kategorij:

  • Brand Advertising  Effectiveness
  • Advertising Solutions
  • Audience Measurment
  • Consumer Devices

Registrirate se lahko TUKAJ.

Po registraciji boste prejeli potrditveno e-sporočilo z informacijami o webinarju.

Nekaj preteklih IAB Europe webinarjev, si lahko ogledate na IAB Europe YouTube kanalu.

Digitalna transformacija – Kaj, Zakaj in Kako?

IAB Europe webinar - Digitalna transformacija
IAB Europe webinar - Digitalna transformacija

S priznanimi govorci iz vodilnih organizacij industrije in državnimi predstavniki, bomo poskušali odgovoriti na vprašanja kaj je digitalna transformacija, zakaj je pomembna in kako jo dosežemo. 90-minutni webinar obljublja, ne samo teoretično razpravljanje, ampak tudi praktične in konkretne primere, ki prinašajo pomemben vpogled v delovanje podjetij in organizacij, ne glede na njihovo poslovno usmeritev.


9. oktober, ob 14. uri


Registrirate se lahko TUKAJ.

Popoln pregled načela transparentnosti in privolitve

IAB Europe webinar - Načelo transparentnosti in privolitve
IAB Europe webinar - Načelo transparentnosti in privolitve

Ta webinar ponuja popoln pregled načela transparentnosti in privolitve do danes.

Teme, ki bodo obravnavane na webinarji so:

·      Upravljanje

·      Tehnične specifikacije

·      Pregled politike področja

·      Praktični primeri implementacije


25. september, od 15.30 – 18.00


Registrirate se lahko TUKAJ.


PROGRAM:

1. del: Uvod in upravljanje

Townsend Feehan, Chief Executive Officer, IAB Europe

Dennis Buchheim, SVP & GM , IAB TECH LAB

2. del: Pregled politike področja

Julia Shullman, VP, Chief Privacy Counsel, APPNEXUS

Matthias Matthiesen, Director - Public Policy & Privacy, IAB Europe

3. del: Tehnične Specifikacije

Somer Simpson, Head of Product & Growth, QUANTCAST

Matthias Matthiesen, Director - Public Policy & Privacy, IAB Europe

Jennifer Derke, Director of Product, Programmatic/Automation, IAB TECH LAB

4. del: Google posodobitev

Townsend Feehan, Chief Executive Officer, IAB Europe

Pooja Kapoor, Head of GDPR & Data Trust Initiatives, Google

5. del: Implementacija

Townsend Feehan, Chief Executive Officer, IAB Europe

Christer Ljones, Head of Advertising Product Strategy, Schibsted Media

Stevan Randjelovic, Brand Safety Manager, EMEA, GroupM

Jonas Dobravolskas, Product Director, AdForm

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio